powiedział pasażerom, że ma już tylko taki pomysł, by... zresetować samolot

Data: 2011-04-26 17:46:04
Autor: Tytus
powiedział pasażerom, że ma już tylko taki pomysł, by... zresetować samolot
Data: 2011-04-29 16:56:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
powiedział pasażerom, że ma już tylko taki pomysł, by... zresetować samolot

"Tytus" ip6pd2$hi2$1@news.onet.pl

http://wyborcza.pl/1,75248,9495608,Najbardziej_stresujacym_zawodem_swiata_jest_pilot.html

     Nie ulega wątpliwości, że jak świąt nie ma, to świat pędzi jak szalony
     i o nerwy nietrudno. Amerykański serwis CareerCast.com sprawdził kto
     w pracy jest zestresowany najbardziej.

     W piątek z ''Gazetą'':
     Pójdź za mną. Testament JP II, DVD
     Gazeta Telewizyjna

Nie bez powodu te ,,sprawy'' znajdują się obok siebie. :) Henryk Samul, ksiądz,
który mnie męczy od lat, tłumaczył mi, że seks (a miał na myśli pozamałżeński
seks) jest dobry na odstersowanie. :) Zauważał przy tym, że popęd seksualny
jest zaszyty w człowieku bardzo głęboko -- tak głęboko, że nie ma możliwości
wykluczenia tegoż popędu na przykład przez rozum. :) Memu koledze doradzał
seks, tłumacząc to doradzanie faktem opuszczenia tegoż kolegi przez ślubną
żonę tegoż kolegi -- żona opuściła go w tydzień po ślubie, będąc z nim w ciąży
od paru miesięcy. :) Może Samul nie namawiał kolegi do unieważnienia małżeństwa,
ale wyjaśniał mu, jak to uczynić -- ja namawiałem, :) będąc właśnie pod wrażeniem
tegoż księdza i widząc smutne położenie mego kolegi. Unieważnienie ów kolega otrzymał.
(żona przyznała przed stosownym sądem biskupim, że wyszła za mąż nie z miłości, ale
dla szmalu -- to wystarczyło)

Ksiądz ów wielokrotnie przytaczał pewną sytuację -- kleryk zapytał Jana Pawła II
o to, ,,kiedy to minie'' i dostał odpowiedź: ,,pięć minut po śmierci''. Samul
dodawał (dawał wykładnię) -- czyli nigdy. :) Chodziło rzecz jasna o popęd
seksualny.

-=-

Teraz powinienem napisać coś w rodzaju ,,spadaj Kolina'', ale że jestem zmęczony,
nie napiszę -- proszę pokornie o wybaczenie. Czyn mój zuchwały nie jest dyktowany
niesubordynacją i postawą aspołeczną czy skłonnościami dezintegracyjnymi, czyli
niszczącymi grupę, jak można by mylnie przypuszczać, ale właśnie zmęczeniem. ;)
(odpocznę -- i napiszę!)

-=-

Wracając do moich wynurzeń dotyczących Jana Pawła II -- największego
demoralizatora dzieci i młodzieży XX i XXI wieku... Jak to jest, że
choć można by było wytoczyć mi proces o zniesławianie JPII -- procesu
takiego nie ma? Co stoi na przeszkodzie? Co zabrania? Dlaczego brakuje
motywacji do czegoś takiego? Odpowiem uczciwie: Nie wiem. :) Niech
prawnicy poszukają sobie dobrego wytłumaczenie -- albo niech uczciwie
zauważą, że broni mnie sam Bóg, gdyż piszę prawdę. :)

Nawet zwierzę, oderwane od swego potomstwa, potrafi być nadgorliwie
niebezpieczne, a cóż dopiero człowiek, któremu jeden z największych
zbrodniarzy XXI wieku, arcybiskup Ozorowski zabronił zarabiania
pieniędzy, korzystają ze swej uprzywilejowanej pozycji metropolity
białostockiego. :)

Postawa Benedykta XVI wobec zbrodniarza Ozorowskiego stała się podstawą
do mojej niechęci wobec obecnego papieża. :) (cóż to za papież, który
popiera twierdzenie zaprzeczające istnieniu Boga czy istnieniu prawdy -- a wiem
na pewno o tym, że Ozorowski zaprzecza istnieniu Boga i zaprzecza istnieniu prawdy)

-=-

Boże!! Błagam Cię!!! -- wymorduj (zezwól na wymordowanie) popleczników świętości Jana Pawła II. :)

-=-

A Ty, Kolina -- katapultuj się! Ja wypocznę -- napiszę, że masz spadać na spadochronie. ;)
A poważniej -- animatorem tej grupy już jesteś. :) Fajnie by było, gdyby przeciętny człowiek
miał swój własny samolot -- ale jest inaczej. A jest tak właśnie z powodu polityki Jana Pawła II.
Księża mają prawo do zarabiania, do życia, do spełniania swoich zachcianek, do realizacji siebie,
podczas gdy pracujący ludzie mogą liczyć jedynie na życie wieczne. :) I za komuny, i teraz władza
uzurpuje sobie prawo do decydowania za ludzi -- kiedyś wadzę stanowił Jaruzelski, Kania, Gierek
i Jaroszewicz, Gomułka, Bierut, Breżniew itd.. -- teraz tą władzę stanowić chcą biskupi...

To oni mają (w swym mniemaniu) decydować o tym, kto ma latać do sracza, a kto ma mieć
samolot, na który nie zapracuje ,,własnymi rękami''. Oni, jak niegdyś towarzysze partyjni,
mają zbierać i zabierać, na wspólne dobro, a inni mają pracować za darmo lub prawie za darmo...

A mnie przekonują:

 -- Eneuel, daj nam tałzena! Albo zmusimy Ciebie do tego, abyś kupił coś za 5 tałzenów!
    Coś, czego nie potrzebujesz, ale coś, kupno czego ci narzucimy! (powołując się na
    przykład na nieczczenie czy czczenie ojca) A ten, u kogo to kupisz, da na tacę
    owego tałzena. (lub więcej) Ty stracisz więcej niż my chcemy, nie bądź więc
    głupi i daj na tacę, aby księża mogli odstresować się...

Czyż więc źle czynię, gdy proszę Boga (sędziego ponoć sprawiedliwego) o śmierć tych ludzi? :)
Czemuż wy, księża, udajecie mężczyzn w łóżku, lecz gdy chcecie polatać, :) wyciągacie ręce
z tacą, zabierając tym ludziom, którzy pracują? (tak czynili komuniści) Dlaczego w pracy nie
jesteście mężczyznami? Dlaczego nie potraficie nic robić pożytecznego? Dlaczego jesteście
zakałą społeczeństwa? Dlaczego tylko w seksie jesteście męscy? :)

powiedział pasażerom, że ma już tylko taki pomysł, by... zresetować samolot