powiem tak

Data: 2010-05-31 13:46:56
Autor: no kto
powiem tak
Albo Tusk wprowadzi jutro stan klęski żywiołowej w Polsce, albo niech
od pojutrza martwi się, gdzie w tej galaktyce można się ukryć przed
moim gniewem.

Więcej apelów nie będzie.

Data: 2010-05-31 22:48:45
Autor: Lorn
powiem tak
no kto pisze:
Albo Tusk wprowadzi jutro stan klęski żywiołowej w Polsce, albo niech
od pojutrza martwi się, gdzie w tej galaktyce można się ukryć przed
moim gniewem.

Ocho... Chyba zaczyna wam zależeć na przedłużeniu kampanii wyborczej.

Więcej apelów nie będzie.

Grozisz? :>

Data: 2010-06-01 06:16:17
Autor: no kto
powiem tak
On 31 Maj, 22:48, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
no kto pisze:

> [...]
> moim gniewem.

Ocho... Chyba zaczyna wam zależeć na przedłużeniu kampanii wyborczej.

Grozisz? :>

--

A na co to wygląda kiepski wywiadowoco? Ja układam świat po nowej
ścieżce. Czy Donald umknie przed moim walcem czy wciągnie podeń więcej

Data: 2010-06-01 17:26:41
Autor: cirrus
powiem tak
no kto pisze:
[...]

Najpierw pozabijaj swoje pchły kretynie.

--
stevep

Data: 2010-06-01 12:00:09
Autor: heÂŽsk
powiem tak
On Mon, 31 May 2010 13:46:56 -0700 (PDT), no kto <nokto1975@o2.pl>
wrote:

Albo Tusk wprowadzi jutro stan klęski żywiołowej w Polsce, albo niech
od pojutrza martwi się, gdzie w tej galaktyce można się ukryć przed
moim gniewem.

Więcej apelów nie będzie.

twoj gniew jest straszny. tusk trzasl sie ze strachu. --

 HeSk

powiem tak