[press] powinni tego zabronic...

Data: 2009-08-11 13:16:12
Autor: Grzegorz Prędki
[press] powinni tego zabronic...

Zacząłem się zastanawiać, co jeszcze musiałbym zrobić, żeby "zasłużyć" na
taką stawkę OC jak ta, którą cieszy się ów szczęśliwy wrocławianin - klient
Axy. Nie wiem.

ZTCP w tej reklamie jest napis - 60% znizek, wiec nie wiem po co autor artykulu robi szum.

Data: 2009-08-11 14:01:19
Autor: Grzenio
[press] powinni tego zabronic...

ZTCP w tej reklamie jest napis - 60% znizek, wiec nie wiem po co autor
artykulu robi szum.

ja mam 60% i tez w kalkulatorz AXA wyszlo mi duzo wiecej

Data: 2009-08-11 14:25:19
Autor: 'Tom N'
Grzenio w <news:h5rn62$710$1nemesis.news.neostrada.pl>:

ZTCP w tej reklamie jest napis - 60% znizek, wiec nie wiem po co autor
artykulu robi szum.

ja mam 60% i tez w kalkulatorz AXA wyszlo mi duzo wiecej

Zmiana Fabii 1.2 na 2.0 i składka rośnie z 330 do 494 (wcześniej wstawiłem
inne województwo i składka dla 1.2 wyszła 247 za OC

P.S.
Cfani są -- po kolejnych modyfikacjach pojawił sie komunikat, że zbyt duża
liczna poprawek, i żeby zacząć od początku...

P.P.S

Ja z 60% zniżki za OC od 1.8l płacę 320, żona 160 za 0.8l

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-08-11 14:28:03
Autor: neelix

Użytkownik "Grzenio" <grzegorz@ankar.pl> napisał w wiadomości news:h5rn62$710$1nemesis.news.neostrada.pl...

ZTCP w tej reklamie jest napis - 60% znizek, wiec nie wiem po co autor
artykulu robi szum.

ja mam 60% i tez w kalkulatorz AXA wyszlo mi duzo wiecej

Nadzwoniłem się w kilka miejsc. Z kalkulatora internetowego wychodziło max 1200zł !!! OC+AC+dodatkowe ryzyko(auto do pracy). Nie będę podawał szczegółów, ale w jednej z tych telefonicznych firm po dodzwonieniu się zaproponowano mnie 1900(!) za samo OC, AC już nie chcieli zaproponować, a w Alianzu gdzie w świetle tych reklam wydawało się cholernie drogo dostałem wszystko za 2800. Cwaniaczki działają wybiórczo i oszukańczo. Reklama to oszustwo dla naiwnych i durniów. Najlepiej nie interesować się tym co reklamują i nie tracić nerwów.

[press] powinni tego zabronic...