[press] powinni tego zabronic...

Data: 2009-08-11 14:19:10
Autor: =Marcos=
[press] powinni tego zabronic...
Zadzwoniłem do Axy, sprawdzić, czy i ja mogę liczyć na tak atrakcyjne
stawki. Bo - nie będę ukrywał - za ubezpieczenie swojego prywatnego
samochodu, o charakterystyce zbliżonej do auta z reklamy

Charakterystyka, charakterystyką. Ubezpieczyciele prowadzą statystyki wypadkowości dla konkretnych modeli samochodów wychodząc z założenia, że kierowcy kupujący określony samochód mają określony profil psychologiczny predestynujący ich do większych szaleństw na drodze.
Gdy 4 lata temu kupując samochód sprawdzałem ceny OC w Allianz, najtańsze były w Fiacie i Fordzie, natomiast najdroższe w jakichś japońskich odpowiednikach, chyba Honda, Mitsubishi, Nissan. Kosztowały 350% ceny tych Fiata/Forda. Sprawdzałem podobne samochody, wszystkie z silnikami ~1,0.

--
Marcos
[Marek Ślusarczyk]

http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży