[press] powinni tego zabronic...

Data: 2009-08-11 14:44:27
Autor: Pan Piskorz
[press] powinni tego zabronic...
Zadzwoniłem do Axy, sprawdzić, czy i ja mogę liczyć na tak atrakcyjne
stawki. Bo - nie będę ukrywał - za ubezpieczenie swojego prywatnego
samochodu, o charakterystyce zbliżonej do auta z reklamy, zapłaciłem
niedawno u jednego z konkurentów Axy duuużo więcej.

skodę ubezpiecz sobie poprzez VW Serwis Ubezpieczeniowy (Hestia lub Alianz),
mają duużo atrakcyjniejszą ofertę niz ktokolwiek na ulicy czy w internecie

P.

Data: 2009-08-11 16:03:21
Autor: Arek (G)
Pan Piskorz pisze:
[...]

Chyba tylko dla wybranych znajomych.

A.

Data: 2009-08-11 16:06:08
Autor: Pan Piskorz
[press] powinni tego zabronic...
Chyba tylko dla wybranych znajomych.

swoją fabkę tak ubezpieczałem,
ostatni raz w 2007 jak miała 3 lata,
cały pakiet (OC+AC+NW) poniżej 1000 zł

P.

Data: 2009-08-11 16:10:43
Autor: Arek (G)
Pan Piskorz pisze:
Chyba tylko dla wybranych znajomych.

swoją fabkę tak ubezpieczałem,
ostatni raz w 2007 jak miała 3 lata,
cały pakiet (OC+AC+NW) poniżej 1000 zł

Ja ubezpieczałem jak kupowałem bo dostałem bonus. Następnego roku następna składka była znacznie wyższa niż na nowy (oczywiście bez bonusu). Oczywiście, każda inna firma oferowała lepsze warunki niż tandem VW+Allianz. Zresztą nawet nie byli szczególnie zainteresowani, pani wielką łaskę mi zrobiła, że wyliczyła składkę.

A.

Data: 2009-08-11 16:17:33
Autor: Cavallino
Użytkownik "Arek (G)" <aaaa@bbbb.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Miałem dokładnie tak samo jak Kia+Allianz.

[press] powinni tego zabronic...