powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?

Data: 2010-05-25 21:18:03
Autor: Jacek
powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?
Pytałem parę dni temu na pl.soc.prawo gdy żona była bez możliwości dojazdu do pracy.
Nieobecność usprawiedliwiona (niepłatna) albo urlop do wyboru.
Jacek

Data: 2010-05-25 21:27:54
Autor: pawelj

Użytkownik "Jacek" <maps@google.pl> napisał w wiadomości news:hth7p9$sid$1news.task.gda.pl...
Pytałem parę dni temu na pl.soc.prawo gdy żona była bez możliwości dojazdu do pracy.
Nieobecność usprawiedliwiona (niepłatna) albo urlop do wyboru.

Dzięki za odp.
jak długo można ciągnąć taką nieobecność?

--
Pawełj

powódź powodzią - ale pracować trzeba - tylko jak?