powódź reaktywacja

Data: 2010-06-04 13:23:58
Autor: Papa5merf
powódź reaktywacja
tak, wiem, przepowiadałem to:O(
sam się dziwiłem że kierują te sztuczne chmury na pułnoc kraju, widodznie za
mało tusek zrobił wyjazduf po powodzianach, jeszcze trzeba w centrum i na
północy kraju, wtedy ciemny lud struchleje i wwespsze słońce peru:O)

a tak sfoją drogą widzieliście tą wczorajszą choinkową burze?:O)
w życiu takiego czegoś nie widziałem, pioruny non stop w chmurach, prawie
nie grzmiące, widocznie te rozpylane w chmurach proszki metali ciężkich
śfietnie przewodzą, stąd śfiatła jak na choince:O)

skukces wyborczy POlski gwarantowany:O(

Data: 2010-06-04 17:03:05
Autor: cirrus
powódź reaktywacja
Użytkownik "Papa5merf" <tra@la.la> napisał w wiadomości news:4c08e470$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A jaki proszek rozpyliłeś w swoim mózgu?

--
stevep

powódź reaktywacja