powodzenia Clint

Data: 2009-03-27 10:07:26
Autor: Mariusz Merta
powodzenia Clint
Data: 2009-03-27 19:34:02
Autor: ColgatesBilly
powodzenia Clint (to powinien byc moj wontex)

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message news:efe40be8-2c61-41e5-b3b2-722265ebe4d7p11g2000yqe.googlegroups.com...
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/18613
j.w.
Mariusz Merta

Kurwa, tych Organizacji nie ima sie zaden kryzys, a jako
ze widzialem ten film 2X ( i se zara moge puscic)
to  powiem, ze trudno nawet nazwac Kowalskego rasista.

Mysle, ze tak naprawde, powodem ataku jest...
triumf katolicyzmu-chrzescíjanstwa i ukazanie tego,
co w czlowieku najwazniejsze i PRAWDZIWE.

A histerie pedalow, lewackich debili nalezy ignorowac
lub, jak Klint Kowalsky... po prostu wypluc im w pysk

Kol

Data: 2009-03-27 18:49:39
Autor: MH
powodzenia Clint (to powinien byc moj wontex)

Mysle, ze tak naprawde, powodem ataku jest...
triumf katolicyzmu-chrzescíjanstwa i ukazanie tego,
co w czlowieku najwazniejsze i PRAWDZIWE.

Niestety , nie miałem okazji oglądać.. Ale żeś chłop rozsądny , to wierzę na
słowo. Gdzieś ten film "dorwę" , oglądne , to wtedy będziemy mogli polemizować
(o ile będę miał inne zdanie).

A histerie pedalow, lewackich debili nalezy ignorowac
lub, jak Klint Kowalsky... po prostu wypluc im w pysk

Jeżeli jest aż tak drastycznie , należy NASRAĆ !!

MH

Data: 2009-03-27 20:02:17
Autor: ColgatesBilly

"MH" <logiznam@op.pl> wrote in message news:77d4.000000c8.49cd11b3newsgate.onet.pl...

[...]

Nie jest drastycznie, zwykla historyjka...
Ino jak to u niego... hustawka nastrojow...
I smieszno i straszno...
Ludzki film..

Kol

Data: 2009-03-27 12:52:09
Autor: mwisniewski2008
On 27 Mar, 19:02, "ColgatesBilly" <Sir_kolge...@op.pl> wrote:
"MH" <logiz...@op.pl> wrote in messagenews:77d4.000000c8.49cd11b3newsgate.onet.pl...

> [...]

> Jeżeli jest aż tak drastycznie , należy NASRAĆ !!

Nie jest drastycznie, zwykla historyjka...
Ino jak to u niego... hustawka nastrojow...

Kol- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Filmu nie widzialem, ale Twoja teoria do mnie nie przemawia: gdyby
Kowalski mial uosabiac tryumf katolickiego chrzescijanstwa, toby Clint
nie nadal mu imienia: WALL...!!!

Data: 2009-03-27 23:06:27
Autor: ColgatesBilly

<mwisniewski2008@googlemail.com> wrote in message news:a7427ead-abbc-4b0e-826a-0b21498c006cq16g2000yqg.googlegroups.com...

> [...]

Filmu nie widzialem, ale Twoja teoria do mnie nie przemawia: gdyby
Kowalski mial uosabiac tryumf katolickiego chrzescijanstwa, toby Clint

Taki wiecej... pyrrusowy ;)
( moze dlatego to nie zydzi sie burza, acz mieliby sie o co doczepic
  bo slowo RZIT pada pare razy... w niejasnym kontekscie )

PS od dzis graja to w Kinach, wiec masz szanse, a poza tym,
     moge zapodac jak go sciagnac oslem... i skad teksty )

P-Kol

powodzenia Clint