powołajmy partię dorzącą do socjalizmu

Data: 2014-04-27 09:19:26
Autor: rafal.mszanski
powołajmy partię dorzącą do socjalizmu
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 26 kwietnia 2014 23:57:

http://www.youtube.com/watch?v=bqttvL4o-Kc&feature=em-subs_digest-vrecs

boukun

Na szczupaka rozkazanie? :-)
--
Pozdrawiam, Marek

Data: 2014-04-27 18:26:43
Autor: Marek Czaplicki
powołajmy partię dorzącą do socjalizmu
jeżeli chcemy zmiany ustroju w państwie powołajmy ruch narodowy dorżący do zmiany ustroju w państwie zmienimy konstytucję i powrócimy do zasad państwa socjalizmu odbudujemy zrójnowany przez złodzieji przemysł zapenimy ludzia pracę otworzymy zamknięte kopalnie zeby znów zyc normalnie
jestem chętny podjąć się tej incjatywy

Data: 2014-04-27 19:23:34
Autor: MarkWoydak
powołajmy partię dorzącą do socjalizmu
Pajdak "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:535d24cb$0$2370$65785112news.neostrada.pl...

Himalaje psychopolityki

Dodano: 25.04.2014 [18:15]

Komórkowe show szefa rządu jest kolejną ustawką, w której Tusk chce zagrać na emocjach Polaków. Wskazuje niepoczytalnych i niebezpiecznych, stawia siebie w roli ofiary.

Ofiarą to ty jesteś pajdak. Zerżniętą! ;-)

MW

Data: 2014-04-27 19:37:21
Autor: MarkWoydak
powołajmy partię dorzącą do socjalizmu
Użytkownik "MarkWoydak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljijo0$fra$1@news.albasani.net...

Kolejny przygłup podszywa się pod moje dane.

MW

Opszczegiwam, przed, tym, pszygupem.

MW

Data: 2014-04-27 19:33:57
Autor: MarkWoydak
powołajmy partię dorzącą do socjalizmu
W dniu 2014-04-27 19:16, boukun pisze:
Użytkownik "xantiros" <_wytnij_to_xantiros@ymail.com> napisał w
wiadomości news:ljjdui$s1a$2node2.news.atman.pl...
W dniu 2014-04-27 18:32, boukun pisze:
kurwa, niech to się już skończy, nawet moje dzieci mówią, że rzygać się
im już chce...

boukun

przełącz sobie na Rosyjską stację, problem ?

Nie mam takiej, a może by się gdzieś znalazła na satelicie... Ale na
szczęście mam niemieckie kanały i synek puszcza mi The Walking Ded,
South Park i Przygody Merlina....

To sobie przestaw na rosyjskiego satelitę antenę a nie patrz na kapitalistyczny chłam, jak ty możesz na niemieckie gówno patrzeć ?

Data: 2014-04-28 01:57:14
Autor: leming.show
W dniu niedziela, 27 kwietnia 2014 18:19:26 UTC+2 użytkownik rafal.m...@gmail.com napisał:
[...]

Wiecej socjalu, wiecej socjalu, tylko kto za to zaplaci?
http://www.demotypolityczne.pl/demot/0_0_0_809507508_middle.jpg
Wiecej urzednikow do rozdzielania tego wspolego dobra, taaaaaak, to ma sens..

Data: 2014-04-28 09:50:04
Autor: Trybun
W dniu 2014-04-27 18:19, rafal.mszanski@gmail.com pisze:
[...]

My, a co my ponad 30 000000 grupa ludzi możemy? Jaśnie pan Marszałek Sejmu co tylko chce może wrzucić na dno szuflady i w ten sposób nigdy nie dojdzie do głosowania nad jakąkolwiek zmianą. "Demokracja"...

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku...

powołajmy partię dorzącą do socjalizmu