powoli, ale jednak...

Data: 2013-01-20 12:51:28
Autor: Chiron
powoli, ale jednak...
Budzimy się. Czy jednak nie za późno?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1hky53lY818

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-20 04:42:43
Autor: Stachu Chebel
powoli, ale jednak...

http://www.youtube.com/watch?v=_lGfRKpMw8o

Data: 2013-01-20 14:17:48
Autor: Chiron
powoli, ale jednak...
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:d1a5d067-8de7-45b8-8a06-1753513d305aho8g2000vbb.googlegroups.com...
On 20 Sty, 12:51, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
Budzimy się. Czy jednak nie za późno?http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1hky53lY818

http://www.youtube.com/watch?v=_lGfRKpMw8o

No właśnie. "Black Power"  ewidentnie nawiązuje do:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Black_Power

Jeśli stwierdzisz, że sprzedaż napoju "White Power" - który w USA jednoznacznie kojarzył by się z KKK- przbiegała by tak bez przeszkód. Już widze te porozpierdzielane automaty do sprzedaży. Te demonstracje murzyńskie, zapluwanie się nawołujących do bojkotu napoju celebrytów. A tu- spokkój, cisza.

Data: 2013-01-20 06:17:21
Autor: Stachu Chebel
powoli, ale jednak...
On 20 Sty, 14:17, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:
U ytkownik "Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:d1a5d067-8de7-45b8-8a06-1753513d305aho8g2000vbb.googlegroups.com...

>http://www.youtube.com/watch?v=_lGfRKpMw8o

No w a nie. "Black Power"  ewidentnie nawi zuje do:http://pl.wikipedia.org/wiki/Black_Power

Je li stwierdzisz, e sprzeda napoju "White Power" - kt ry w USA
jednoznacznie kojarzy by si z KKK- przbiega a by tak bez przeszk d.

Oj moherowy głuptasku..  Link, który zapodałem jest wręcz dowodem na
rasową hipokryzję.. Trudno, nie załapałeś. No to z innej beczki, to na
pewno załapiesz: Tusk to WUJ, a prezes to KRÓL..  Teraz jest OK??

Data: 2013-01-20 15:52:11
Autor: Chiron
powoli, ale jednak...
Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:0eed8952-58a9-4892-9a59-3f9092cfc142f19g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

jednoznacznie kojarzy by si z KKK- przbiega a by tak bez przeszk d.

Oj moherowy głuptasku..  Link, który zapodałem jest wręcz dowodem na
Przecież_dokładnie_to_napisałem. Jak Ci to jaśniej napisać?!

 Trudno, nie załapałeś. No to z innej beczki, to na
pewno załapiesz: Tusk to WUJ, a prezes to KRÓL..  Teraz jest OK??
? Jesteś więc dwustanowy, jednobitowy rozmówco

Data: 2013-01-20 12:56:22
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 12:51, Chiron pisze:
Budzimy się. Czy jednak nie za późno?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1hky53lY818

Dziewczyny w moim typie ;-)

Data: 2013-01-20 13:37:48
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
2 minuta 49 sekunda

Tak wielu, że nasze słowo "niewolnik" wywodzi się od "Słowianina"...

Data: 2013-01-20 14:03:36
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 13:37, No pasaran pisze:
2 minuta 49 sekunda

Tak wielu, że nasze słowo "niewolnik" wywodzi się od "Słowianina".

Imperium Osmanskie napadlo na poludniowych Slowian i wzielo w jasyr tak wielu, ze tak zaczeto nazywac niewolnikow. Moim zdaniem sluszna hipoteza.

Data: 2013-01-20 14:09:32
Autor: Przemysław M.
powoli, ale jednak...
Dnia Sun, 20 Jan 2013 14:03:36 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Genialne! Idziesz prosto na Nobla! --
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-01-20 14:21:43
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 14:09, Przemysław M. pisze:
Genialne! Idziesz prosto na Nobla!

A ty do jobla.

Data: 2013-01-20 14:23:18
Autor: Przemysław M.
powoli, ale jednak...
Dnia Sun, 20 Jan 2013 12:56:22 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-20 12:51, Chiron pisze:
Budzimy się. Czy jednak nie za późno?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1hky53lY818

Dziewczyny w moim typie ;-)

CO z tego? Jedyne co jeszcze masz sztywnego to zgrabiałe palce! ;-)

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2013-01-20 14:29:06
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 14:23, Przemysław M. pisze:
CO z tego? Jedyne co jeszcze masz sztywnego to zgrabiałe palce!

No to smaruje je kalecki, bo jak je wsadzasz w odbyt to wazelina sie przyda.

Data: 2013-01-20 13:34:58
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...

"Chiron" <eleuzis@onet.eu> schrieb im Newsbeitrag news:kdglnq$28b$1node2.news.atman.pl...
Budzimy się. Czy jednak nie za późno?
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=1hky53lY818
Chiron

To jest tak, jak z naszymi Żydami u władzy, ich nacjonalizm jest w porządku, ale polski nacjonalizm, to jest już rasizm...

Data: 2013-01-20 14:08:52
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 13:34, No pasaran pisze:
ale polski nacjonalizm, to jest już rasizm.

Nie nacjonalizm, ale patriotyzm.

Data: 2013-01-20 14:11:04
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fbec64$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-20 13:34, No pasaran pisze:
ale polski nacjonalizm, to jest już rasizm.

Nie nacjonalizm, ale patriotyzm.

Patriotyzm, to w ujęciu Żydów z PiSu, talmudystów...

Data: 2013-01-20 14:22:20
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 14:11, No pasaran pisze:
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag
W dniu 2013-01-20 13:34, No pasaran pisze:
ale polski nacjonalizm, to jest już rasizm.

Nie nacjonalizm, ale patriotyzm.

Patriotyzm, to w ujęciu Żydów z PiSu, talmudystów...

Te bekon, sam jestes zydek wiec mi tutaj nie sciemniaj.

Data: 2013-01-20 15:27:05
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fbef8c$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty to na pewno, zawiewa talmudystą zdaleka... Patriotą  może się nazwać każdy Żydek z PiSu, nie dopowiadając do tego przymiotnika "polskim", bo w zamyśle są tylko nacjonalistami żydowskimi...

Data: 2013-01-20 15:30:33
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 15:27, No pasaran pisze:
Patriotą  może się nazwać każdy Żydek z PiSu, nie dopowiadając do tego
przymiotnika "polskim", bo w zamyśle są tylko nacjonalistami żydowskimi.

Jest troche Zydow w PiS-ie, nie widze nic zdroznego, ze Zydzi sa patriotami polskimi.

Co innego kwach ten szoruje rowy wszystkim.

Data: 2013-01-20 14:59:00
Autor: Marek
powoli, ale jednak...
On Jan 20, 3:30 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> przymiotnika "polskim", bo w zamyśle są tylko nacjonalistami żydowskimi.

Jest troche Zydow w PiS-ie, nie widze nic zdroznego, ze Zydzi sa

Proponuje przesunac Zydow na odcinek walki z komunizmem...

Data: 2013-01-20 16:51:14
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fbff8a$0$1295$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Gdyby nimi byli naprawdę, to by nie ukrywali swojego pochodzenia i mówili otwarcie, tak, jesteśmy pochodzenia żydowskiego, ale jesteśmy patriotami polskimi, a ten przymiotnik "polskimi" jakoś nie może im przejść przez usta...
http://www.youtube.com/watch?v=_ms608bY3k0

Data: 2013-01-20 16:55:25
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 16:51, No pasaran pisze:
Gdyby nimi byli naprawdę, to by nie ukrywali swojego pochodzenia i
mówili otwarcie, tak, jesteśmy pochodzenia żydowskiego, ale jesteśmy
patriotami polskimi

Nie no bekon, ile razy mam tobie pisac, ze znam m.in. jednego Zyda z PiS, ktory wcale sie nie kryje ze swoim pochodzeniem. Bardzo porzadny gostek, dyrektor szkoly. Polski patriota, a nie syjonista.

Data: 2013-01-20 16:58:37
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fc136d$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten to się nie liczy i dlatego go Jaruś nie wstawi na listy do sejmu... Gdyby się konspirował, to co innego...

Data: 2013-01-20 17:52:35
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 16:58, No pasaran pisze:
Ten to się nie liczy i dlatego go Jaruś nie wstawi na listy do sejmu...
Gdyby się konspirował, to co innego...

Bzdury rzeczesz. Nie moglby podzielic obowiazkow dyrektora z poslowaniem. Takie cuda to tylko poslowie PO potrafia.

Data: 2013-01-20 19:49:55
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fc20d3$0$1318$65785112news.neostrada.pl...
[...]

POPiS to jedna i ta sama mafia...

Data: 2013-01-20 20:29:33
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 19:49, No pasaran pisze:
POPiS to jedna i ta sama mafia

Dla ciebie to jedno i to samo. Inni dostrzegaja roznice.

Data: 2013-01-20 19:54:11
Autor: andal
powoli, ale jednak...
On Sun, 20 Jan 2013 20:29:33 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-01-20 19:49, No pasaran pisze:
POPiS to jedna i ta sama mafia

Dla ciebie to jedno i to samo. Inni dostrzegaja roznice.

kas pochodzi tylko z jednego zrodla

Data: 2013-01-20 21:49:33
Autor: u2
powoli, ale jednak...
W dniu 2013-01-20 20:54, andal pisze:
On Sun, 20 Jan 2013 20:29:33 +0100, u2 wrote:

W dniu 2013-01-20 19:49, No pasaran pisze:
POPiS to jedna i ta sama mafia

Dla ciebie to jedno i to samo. Inni dostrzegaja roznice.

kas pochodzi tylko z jednego zrodla

Kąs czy kasa ?

Roznica miedzy PO i PiS jest zasadnicza. Z PO wywodza sie mordercy jak Ryszard C. a z PiS ofiary tych morderstw.

Dlatego nigdy u mnie nie bedzie zgody na rzady PO.

Data: 2013-01-21 00:50:26
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fc585c$0$26709$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A z PiSu teĹź UBeki i dzieci UBekĂłw i stalinowcĂłw, vide KryĹźe...

Data: 2013-01-21 04:20:51
Autor: andal
powoli, ale jednak...
On Sun, 20 Jan 2013 21:49:33 +0100, u2 wrote:

[...]

wszyscy politycy sa na lichwiarskiej smyczy

Data: 2013-01-21 00:48:57
Autor: No pasaran
powoli, ale jednak...

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:50fc459c$0$26690$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-20 19:49, No pasaran pisze:
POPiS to jedna i ta sama mafia

Dla ciebie to jedno i to samo. Inni dostrzegaja roznice.

Tępaków ci w Polsce wielu, dlatego Polska tak stoi, jak stoi...

Ta grupa też debilizmem świeci.

Data: 2013-01-20 19:53:17
Autor: andal
powoli, ale jednak...
On Sun, 20 Jan 2013 16:55:25 +0100, u2 wrote:

[...]

lepiej na zimne dmuchac niz sie sparzyc

powoli, ale jednak...