powoli zbliżają się wybory, więc... [to nie jest OT]

Data: 2011-05-01 18:04:38
Autor: DP
powoli zbliżają się wybory, więc... [to nie jest OT]
proponuję wszystkim nie mającym na kogo głosować [ja mam tak zawsze] aby dopisywać do listy najlepszego z możliwych "nie-kandydujących kandydatów"

Rambo

DP

Data: 2011-05-02 01:05:48
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.05.2011 18:04, DP pisze:
proponuję wszystkim nie mającym na kogo głosować [ja mam tak zawsze] aby
dopisywać do listy najlepszego z możliwych "nie-kandydujących kandydatów"

Rambo

Havelock Vetinari - bezdyskusyjnie.

Data: 2011-05-03 16:08:59
Autor: Jumal
On 02/05/2011 00:05, Andrzej Lawa wrote:

[...]

Oczywiście Markus Merkt :)

Jumal

powoli zbliżają się wybory, więc... [to nie jest OT]