powskie mieszkanie

Data: 2015-08-20 12:50:55
Autor: Miroo
powskie mieszkanie
W dniu 2015-08-10 o 18:49, platformowe g艂upki pisze:
jest co艣 takiego jak mieszkanie w艂asno艣ciowe w bloku...

co to kurwa za idiotyzm?

interesuje mnie kwestia co si臋 stanie jak mieszkaniec w bloku przestanie
p艂aci膰 haracz sp贸艂dzielni?

A co ma si臋 sta膰?
U mnie na osiedlu jest mieszkanie zad艂u偶one na bodaj偶e 280 tysi臋cy. Podobno nie p艂ac膮 od 30 lat.
I co? I nic. A nie, sp贸艂dzielnia za kar臋 odci臋艂a im kabl贸wk臋 (sp贸艂dzielnian膮) ;)

W sumie wszyscy lokatorzy s膮 zad艂u偶eni w sp贸艂dzielni na par臋 milion贸w.

Pozdrawiam

powskie mieszkanie