powtorka z rozrywki?

Data: 2009-08-21 16:19:07
Autor: Delfino Delphis
powtorka z rozrywki?
No panowie, jak się nazywa ta formacja? http://yfrog.com/5hwig202p

:D

Data: 2009-08-21 11:36:39
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 21 Sie, 16:19, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
No panowie, jak się nazywa ta formacja?

http://yfrog.com/5hwig202p

:D

No bardzo ładnie namalowane. Podobnie to widzę.
Bardzo by mnie ucieszyło jakieś 2450, chociaż przez jeden dzień. I nie
chodzi o kontrakty.

Tylko mi nie pasuje gadka JPMorgan "kupujcie polskie akcje" - od kiedy
oni się zajmują szczęściem i zyskami dla ogółu :)
Za miesiąc wygasają różne instrumenty na świecie. Chyba zagram pod
scenariusz dwa tygodnie góra, później dwa w dół. Albo 4 góra.
A cholera wie :) :)

Data: 2009-08-21 11:57:21
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
złotówce kuku :)

Sam nie wiem, czy traktować ich jako antywskaźnik. Jak zachęci kilku
dużych, to mogą ciągnąć rynek. PKB mamy przez całą recesję na plusie.
Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

Data: 2009-08-21 23:11:27
Autor: Zbyszek
powtorka z rozrywki?
Dnia 21-08-2009 o 20:57:21 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
złotówce kuku :)

czyli wskaznik pokazal kierunk ataku :(

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/jp;morgan;warto;kupowac;polskie;akcje,57,0,522553.html

Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

święte słowa. Tyle ze decyzje juz zapadły.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-21 16:42:24
Autor: kigam
powtorka z rozrywki?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6macq$nko$1news.onet.pl...
No panowie, jak się nazywa ta formacja?

http://yfrog.com/5hwig202p

:D

Rąbanka misiów.

Data: 2009-08-21 17:18:23
Autor: Delfino Delphis
powtorka z rozrywki?
kigam wrote:

Rąbanka misiów.

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Data: 2009-08-21 19:53:25
Autor: Fidelio
powtorka z rozrywki?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6mdru$vlt$1news.onet.pl...
kigam wrote:

Rąbanka misiów.

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Może i tak, ale niedługo ten balonik z hukiem pęknie.
Ciekawe tylko kiedy i przy jakim poziomie. Białek wieszczy właśnie te 2400.
Dla mnie te całe wzrosty są podejrzane, azja cały czas dołuje, dane z gospodarki USA nie są zbyt dobre.
Poza tym niebawem skończą się dopłaty na samochody w Stanach i Niemczech.
Nie podoba mnie się to ;-)
A i na dodatek JPmorgan jakoś bardzo chce nas ubrać w nasze akcje.
Nie zdziwię się jak zrobimy szybko te 2300-2400 i będzie pierdut.

Data: 2009-08-21 23:14:22
Autor: Zbyszek
powtorka z rozrywki?
Dnia 21-08-2009 o 19:53:25 Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Białek jest OK. Moja szklana kula pokazuje jeszcze więcej. Tyle że  przystanki sie należą.

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-21 21:04:09
Autor: Dars
powtorka z rozrywki?
To jest formacja zdechłego kota :)

pzdr
Dars

p.s. flaga ?

Data: 2009-08-21 23:01:25
Autor: Zbyszek
powtorka z rozrywki?
Dnia 21-08-2009 o 21:04:09 Dars <dars@poczta.onet.pl> napisał(a):

p.s. flaga ?

flaga, ale poprowadzona ze zbyt odległego punktu.
Sugerowałem szukanie kształtu  juz wczesniej :)

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-08-21 21:16:35
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):
No panowie, jak się nazywa ta formacja? http://yfrog.com/5hwig202p

:D

Ta formacja nazywa się "bardzo fałszywy sygnał". Ja ją widzę tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

kc

Data: 2009-08-21 14:55:19
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

Bez urazy. Ale których, bo sporo ich tam :)
Tych dwóch równoległych, czy kolorowych?

Czerwona/zielona kiedyś myślałem, że to przesunięte średnie na + i -.
Ale widzę, że się różnią. Jakiś inny ciekawy algorytm. Ale podążające
i wiem, że przynoszące Ci zyski.

ps. wygrał kolega od 2028 (ja miałem 2032) ale w zanadrzu
zastanawiałem się na 1980. Szczęście jest równe zasięgowi.

Data: 2009-08-21 22:11:52
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisa=B3(a):

> Ta formacja nazywa si=EA "bardzo fa=B3szywy sygna=B3". Ja j=B1 widz=EA
ta=
k:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html
>
> Przej=B6cie tych lini b=EAdzie dla mnie sygna=B3em
>
> kc
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

Bez urazy. Ale kt=F3rych, bo sporo ich tam :)
Tych dw=F3ch r=F3wnoleg=B3ych, czy kolorowych?

Czerwona/zielona kiedy=B6 my=B6la=B3em, =BFe to przesuni=EAte =B6rednie na
=
+ i -.
Ale widz=EA, =BFe si=EA r=F3=BFni=B1. Jaki=B6 inny ciekawy algorytm. Ale
po=
d=B1=BFaj=B1ce
i wiem, =BFe przynosz=B1ce Ci zyski.

ps. wygra=B3 kolega od 2028 (ja mia=B3em 2032) ale w zanadrzu
zastanawia=B3em si=EA na 1980. Szcz=EA=B6cie jest r=F3wne zasi=EAgowi.

Kolorowe podążają za kursem, tworzą formacje, wyznaczają opory, wsparcia (bardzo precyzyjnie), czasem zawodzą.

kc

Data: 2009-08-21 15:46:13
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 22 Sie, 00:11, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 czasem zawodzą.

kc

I po tym można poznać gracza. A nie jakieś popierdułki.
Jest zysk to fajnie, jest strata mniej fajnie :)

Data: 2009-08-22 04:40:45
Autor: Charlie delta
powtorka z rozrywki?
> [...]

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

Nie dziwię się leszczyki że dostajecie w dupsko skoro posługujecie się
takim chaosem.

Tylko królewskie MACD ;)

Data: 2009-08-22 12:26:18
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
Nie dziwi=EA si=EA leszczyki =BFe dostajecie w dupsko skoro pos=B3ugujecie
=
si=EA
takim chaosem.

Tylko kr=F3lewskie MACD ;)

Gruba Rybo, nie zrozumiałeś o co tu chodzi. Czy MACD potrafi to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbfbf82e61a05289.html

?

Nie neguję MACD, zwłaszcza dywergencji i crossovers

Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez cofnięcia. pozdrawiam kc

Data: 2009-08-22 14:30:03
Autor: Hubert
powtorka z rozrywki?
  kc wrote:
Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez cofnięcia.

Co to za precyzyjnie wyznaczony opór, który za każdym razem zostaje pokonany?

Co na tym wykresie jest sygnałem kupna/sprzedaży?

powtorka z rozrywki?