powtorka z rozrywki?

Data: 2009-08-21 16:42:24
Autor: kigam
powtorka z rozrywki?

Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:h6macq$nko$1news.onet.pl...
No panowie, jak się nazywa ta formacja?

http://yfrog.com/5hwig202p

:D

Rąbanka misiów.

Data: 2009-08-21 17:18:23
Autor: Delfino Delphis
powtorka z rozrywki?
kigam wrote:

Rąbanka misiów.

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Data: 2009-08-21 19:53:25
Autor: Fidelio
powtorka z rozrywki?
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h6mdru$vlt$1news.onet.pl...
kigam wrote:

Rąbanka misiów.

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Może i tak, ale niedługo ten balonik z hukiem pęknie.
Ciekawe tylko kiedy i przy jakim poziomie. Białek wieszczy właśnie te 2400.
Dla mnie te całe wzrosty są podejrzane, azja cały czas dołuje, dane z gospodarki USA nie są zbyt dobre.
Poza tym niebawem skończą się dopłaty na samochody w Stanach i Niemczech.
Nie podoba mnie się to ;-)
A i na dodatek JPmorgan jakoś bardzo chce nas ubrać w nasze akcje.
Nie zdziwię się jak zrobimy szybko te 2300-2400 i będzie pierdut.

Data: 2009-08-21 23:14:22
Autor: Zbyszek
powtorka z rozrywki?
Dnia 21-08-2009 o 19:53:25 Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):

Innymi słowy zanosi się na 2400.

Białek jest OK. Moja szklana kula pokazuje jeszcze więcej. Tyle że  przystanki sie należą.

--
Pozdrawiam,
Z.

powtorka z rozrywki?