powtorka z rozrywki?

Data: 2009-08-21 11:36:39
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 21 Sie, 16:19, Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl>
wrote:
No panowie, jak się nazywa ta formacja?

http://yfrog.com/5hwig202p

:D

No bardzo ładnie namalowane. Podobnie to widzę.
Bardzo by mnie ucieszyło jakieś 2450, chociaż przez jeden dzień. I nie
chodzi o kontrakty.

Tylko mi nie pasuje gadka JPMorgan "kupujcie polskie akcje" - od kiedy
oni się zajmują szczęściem i zyskami dla ogółu :)
Za miesiąc wygasają różne instrumenty na świecie. Chyba zagram pod
scenariusz dwa tygodnie góra, później dwa w dół. Albo 4 góra.
A cholera wie :) :)

Data: 2009-08-21 11:57:21
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
złotówce kuku :)

Sam nie wiem, czy traktować ich jako antywskaźnik. Jak zachęci kilku
dużych, to mogą ciągnąć rynek. PKB mamy przez całą recesję na plusie.
Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

Data: 2009-08-21 23:11:27
Autor: Zbyszek
powtorka z rozrywki?
Dnia 21-08-2009 o 20:57:21 macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):

Chociaż z drugiej strony rok temu JPMorgan robił szum, że polska
gospodarka padnie na pysk. Doszło kilka dużych instytucji i zrobili
złotówce kuku :)

czyli wskaznik pokazal kierunk ataku :(

http://www.money.pl/gielda/wiadomosci/artykul/jp;morgan;warto;kupowac;polskie;akcje,57,0,522553.html

Będą chcieli 'duzi' na parkiecie zrobić drugie Chiny, to zrobią.
Na wykresie się zobaczy jak to będzie.

święte słowa. Tyle ze decyzje juz zapadły.

--
Pozdrawiam,
Z.

powtorka z rozrywki?