powtorka z rozrywki?

Data: 2009-08-21 21:16:35
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
Delfino Delphis <DelfinoD@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):
No panowie, jak się nazywa ta formacja? http://yfrog.com/5hwig202p

:D

Ta formacja nazywa się "bardzo fałszywy sygnał". Ja ją widzę tak:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

kc

Data: 2009-08-21 14:55:19
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

Bez urazy. Ale których, bo sporo ich tam :)
Tych dwóch równoległych, czy kolorowych?

Czerwona/zielona kiedyś myślałem, że to przesunięte średnie na + i -.
Ale widzę, że się różnią. Jakiś inny ciekawy algorytm. Ale podążające
i wiem, że przynoszące Ci zyski.

ps. wygrał kolega od 2028 (ja miałem 2032) ale w zanadrzu
zastanawiałem się na 1980. Szczęście jest równe zasięgowi.

Data: 2009-08-21 22:11:52
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
macieks <mmmacieksss@gmail.com> napisał(a):
On 21 Sie, 23:16, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Delfino Delphis <Delfi...@wytnijto.poczta.onet.pl> napisa=B3(a):

> Ta formacja nazywa si=EA "bardzo fa=B3szywy sygna=B3". Ja j=B1 widz=EA
ta=
k:

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html
>
> Przej=B6cie tych lini b=EAdzie dla mnie sygna=B3em
>
> kc
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -
http://www.gazeta.pl/use=
net/

Bez urazy. Ale kt=F3rych, bo sporo ich tam :)
Tych dw=F3ch r=F3wnoleg=B3ych, czy kolorowych?

Czerwona/zielona kiedy=B6 my=B6la=B3em, =BFe to przesuni=EAte =B6rednie na
=
+ i -.
Ale widz=EA, =BFe si=EA r=F3=BFni=B1. Jaki=B6 inny ciekawy algorytm. Ale
po=
d=B1=BFaj=B1ce
i wiem, =BFe przynosz=B1ce Ci zyski.

ps. wygra=B3 kolega od 2028 (ja mia=B3em 2032) ale w zanadrzu
zastanawia=B3em si=EA na 1980. Szcz=EA=B6cie jest r=F3wne zasi=EAgowi.

Kolorowe podążają za kursem, tworzą formacje, wyznaczają opory, wsparcia (bardzo precyzyjnie), czasem zawodzą.

kc

Data: 2009-08-21 15:46:13
Autor: macieks
powtorka z rozrywki?
On 22 Sie, 00:11, " kc" <k...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
 czasem zawodzą.

kc

I po tym można poznać gracza. A nie jakieś popierdułki.
Jest zysk to fajnie, jest strata mniej fajnie :)

Data: 2009-08-22 04:40:45
Autor: Charlie delta
powtorka z rozrywki?
> [...]

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/c61598b91fb920e3.html

Przejście tych lini będzie dla mnie sygnałem

Nie dziwię się leszczyki że dostajecie w dupsko skoro posługujecie się
takim chaosem.

Tylko królewskie MACD ;)

Data: 2009-08-22 12:26:18
Autor: kc
powtorka z rozrywki?
Charlie delta <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał(a):
Nie dziwi=EA si=EA leszczyki =BFe dostajecie w dupsko skoro pos=B3ugujecie
=
si=EA
takim chaosem.

Tylko kr=F3lewskie MACD ;)

Gruba Rybo, nie zrozumiałeś o co tu chodzi. Czy MACD potrafi to:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fbfbf82e61a05289.html

?

Nie neguję MACD, zwłaszcza dywergencji i crossovers

Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez cofnięcia. pozdrawiam kc

Data: 2009-08-22 14:30:03
Autor: Hubert
powtorka z rozrywki?
  kc wrote:
Zauważ, że po drodze na ten szczyt na moim wykresie można wyznaczyć kilka oporów (precyzyjnie, a nie +,-), wszystkie pokonane, ale żaden nie bez cofnięcia.

Co to za precyzyjnie wyznaczony opór, który za każdym razem zostaje pokonany?

Co na tym wykresie jest sygnałem kupna/sprzedaży?

powtorka z rozrywki?