(powtórzenie za 2 lata) Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie

Data: 2010-01-07 13:10:36
Autor: tadek
(powtórzenie za 2 lata) Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie
On 7 Sty, 22:04, "Max_P" <Ma...@xxl.pl> wrote:
Temat wydawał mi się nośny, a cały wątek wyszedł cieńkawy, dużo cieńszy od
np. tak istotnych topicow jak: "jaką wazeliną smarować uszczelki" czy
"akumulator siadł co robić".
No tak, teraz dopiero na to wpadłem; - kto w Polsce jeżdzi autostradami? 1,
3, 5% kierowców? Skoro tych autostrad jest raptem 700 km, a póki co oplaty
dotyczą 250 km, to faktycznie problem jest wydumany. Niewiele się pewnie
pomylę, jak napiszę iż połowa pms widziała autobanę na filmie?

Wrócę z tematem za 2 (?) lata - autostrad będzie wtedy już tyle ile w
Lichtensteinie, więc będzie chyba o czym pisać.

Max

Ostatni raz w Vaduz byłem kilkanaście lat temu ale autostrad tam chyba
nie ma lub jest ich mniej niż obecnie w Polsce. Za to kultura
kierowców WYRAŹNIE wyższa niż u nas

(powtórzenie za 2 lata) Za 54 PLNy miesiąc na czeskiej autobanie