pozby? si? z?omu z parkingu

Data: 2014-02-21 16:09:26
Autor: K
pozby? si? z?omu z parkingu
W dniu 21-02-2014 14:52, ww pisze:
Witam. Raz juz pytałem o coś  takiego ale pozwole sobie napisać jeszcze
raz:

Mieszkam w bloku w którym jest około 45 mieszkań. Pod blokiem jest max
10 miejsc
parkingowych (blok z lat 50 kiedy nikt nie myślał o czymś takim jak
parking). Jeden kretyn
wymyślił, że postawi sobie jakiegoś złoma (zgnity maluch) którym
zablokuje sobie miejsce.
Wstawił to po prostu głęboko (na trawie) i staje drugim autem za nim, a
innych straszy, że jak mu
tego złoma zablokują to będzie dzwonił po straż miejską albo policje.
Niektórzy się jednak
nie bali (w tym ja) i mu tam wjeżdzali. No to teraz jak wyjeżdza swoim
drugim autem to
tego złoma przestawia do przodu żeby nikt tam nie mógł wjechać.

Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Złom ma oc i jest oficjalnie na
chodzie. Nie stoi na trawie (bo ją
zniszczył i już jej tam nie ma). Spółdzielnia (właściciel terenu) się
nie chce do tego mieszać.

Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

mielismy taki sam problem. ktos postawil punto z sasiedniego powiatu. pod samochodem zaczela sie przebijac niesmialo trawa i zaczal rosnac mech. zauwazylem ze samochod co jakis czas wypchany jest po sam sufit ulotkami/gazetkami z marketow, ktore stoponiowo znikaja.
sprawdzilem po nr rej. czy ma OC. nie mial. zadzwonilem do SM, do ktorego miasto doklada 2mln rocznie niech sie wykaza. SM sprawdzila ze faktycznie nie ma OC, ale ma tablice i nie wyglada na opuszczony, wiec pogadaja z wlascicielem. zadzwonilem po dwoch tygodniach jak sie sprawy maja:
- no wie pan, osoby ktora sie tym zajmuje nie ma. prosze zadzwonic pozniej.
dzwonie pozniej i sie pytam: co tam w sprawie punto? wlasciciel pojazdu zostal poinformowany, ze samochod moze zostac odholowany bo wyglada na nieuzytkowany.

pare dni pozniej samochod znika, a dwa miejsca parkingowe wracaja do uzytku. dwa, bo zajmowal poltora.

Data: 2014-02-21 20:57:14
Autor: ww
pozby? si? z?omu z parkingu

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:le7q7c$oku$1portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

U nas to nie przejdzie. Po wizycie straży miejskiej właściciel pompuje koła żeby
auto wyglądało na zdatne do użytku i tyle. Twierdzą, że nic nie mogą zrobić.

Data: 2014-02-22 17:52:38
Autor: __Maciek
pozby? si? z?omu z parkingu
Fri, 21 Feb 2014 16:09:26 +0100 K <a@b.c> napisał:

zauwazylem ze samochod co jakis czas wypchany jest po sam sufit ulotkami/gazetkami z marketow, ktore stoponiowo znikaja.

To dopiero ciekawostka - pali nimi czy zamiast papieru toaletowego
używa? :-) A może rozkłada po osiedlu i ma z tego kasę?

Data: 2014-02-22 22:17:31
Autor: K
pozby? si? z?omu z parkingu
W dniu 22-02-2014 17:52, __Maciek pisze:
[...]

auto sluzylo jako przechowalnia ulotek, dla roznosicieli. mozliwe ze wlasciciel jest/byl kims w rodzaju jakiegos lokalnego szefa/dystrybutora dla roznosicieli koncowych.
palic tym raczej nie mial gdzie, bo wokol same wspolnoty opalane gazem.

Data: 2014-02-22 15:41:49
Autor: kogutek444
pozby? si? z?omu z parkingu
W dniu sobota, 22 lutego 2014 22:17:31 UTC+1 użytkownik K napisał:

> [...]

palic tym raczej nie mial gdzie, bo wokol same wspolnoty opalane gazem.

A co Cie obchodzi co on robi ze swoim samochodem. No chyba że w Polsce nie wolno trzymać we własnym samochodzie ulotek albo gazet.

Data: 2014-02-23 08:03:01
Autor: __Maciek
pozby? si? z?omu z parkingu
Sat, 22 Feb 2014 15:41:49 -0800 (PST) kogutek444@gmail.com napisał:

A co Cie obchodzi co on robi ze swoim samochodem. No chyba że w Polsce nie wolno trzymać we własnym samochodzie ulotek albo gazet.

Ale przecież nikt mu tego nie chce zabraniać. Ja nawet nie jestem
zwolennikiem usunięcia "złoma" - ma takie samo prawo parkować jak
każdy. Zastanawiamy się tylko co robi z tymi papierami, myślenie chyba
jeszcze nie jest w tym kraju zabronione.

Data: 2014-02-23 06:21:25
Autor: kogutek444
pozby? si? z?omu z parkingu
W dniu niedziela, 23 lutego 2014 08:03:01 UTC+1 użytkownik __Maciek napisał:
> [...]

każdy. Zastanawiamy się tylko co robi z tymi papierami, myślenie chyba

jeszcze nie jest w tym kraju zabronione.

Spytaj co robi.

pozby? si? z?omu z parkingu