pozby? si? z?omu z parkingu

Data: 2014-02-21 23:49:06
Autor: Piotrek
pozby? si? z?omu z parkingu
Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

U mnie pod blokiem parkowały takie dwa. Mnie to wisiało, bo mam garaż, ale
reszcie osób widać nie, bo wzięli i notorycznie zaginali gościowi z obu
stron tablice rejestracyjne. Po którymś tam zagięciu tablica się złamała -
i nie bylo sensu lecieć po wtórnik. Taniej było zezłomować.

Data: 2014-02-22 10:51:16
Autor: ww
pozby? si? z?omu z parkingu

Użytkownik "Piotrek" <lesiu34@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:29i406dmsmzz$.1bqj47x3gg8xw$.dlg40tude.net...
[...]