pozby? si? z?omu z parkingu

Data: 2014-02-22 12:47:45
Autor: kogutek444
pozby? si? z?omu z parkingu
W dniu piątek, 21 lutego 2014 14:52:01 UTC+1 użytkownik ww napisał:
Witam. Raz juz pytałem o coś  takiego ale pozwole sobie napisać jeszcze raz:

Mieszkam w bloku w którym jest około 45 mieszkań. Pod blokiem jest max 10 miejsc

parkingowych (blok z lat 50 kiedy nikt nie myślał o czymś takim jak parking). Jeden kretyn

wymyślił, że postawi sobie jakiegoś złoma (zgnity maluch) którym zablokuje sobie miejsce.

Wstawił to po prostu głęboko (na trawie) i staje drugim autem za nim, a innych straszy, że jak mu

tego złoma zablokują to będzie dzwonił po straż miejską albo policje. Niektórzy się jednak

nie bali (w tym ja) i mu tam wjeżdzali. No to teraz jak wyjeżdza swoim drugim autem to

tego złoma przestawia do przodu żeby nikt tam nie mógł wjechać.

Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Złom ma oc i jest oficjalnie na chodzie. Nie stoi na trawie (bo ją

zniszczył i już jej tam nie ma). Spółdzielnia (właściciel terenu) się nie chce do tego mieszać.

Jakieś pomysły co z nim zrobić ? Oczywiście legalnie.

Zły tytuł dałeś. Jak postawić swój samochód na ogólnie dostępnym miejscu na którym swój stawia sąsiad, powinieneś napisać.

pozby? si? z?omu z parkingu