pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć

Data: 2012-06-20 23:40:58
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć
Witam,

przejeżdzaj±c po trawie (na której i tak stoi)

No to niech wzywa SM,... jak chce zaplacic za niszczenie zieleni;-)

mam kilka metrów dalej garaż ale bezczelnym idiotom nie daruje i
koniec.

Zazdroszcze, jedyny idiota jakiego spotkales i masz czas i energie, by
go edukowac? Skoro masz garaz, innym to nie przeszkadza, to nie baw sie
w ORMOwca. My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).
--
Pozdrawiam,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-06-20 22:27:01
Autor: to
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć
begin Pawel \"O'Pajak\"
My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to
jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata
126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).

Ostatnio mam wrażenie, że Balas szalał na Puławskiej, bo zrobiły się korki...

Data: 2012-06-21 08:23:57
Autor: chochlik_drukarski
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć

Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <opajak1@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrtg1d$mti$1inews.gazeta.pl...
[...]

Mam takie same prawo do tego piepszonego parkingu jak on. Nie będę
za każdym razem wjeżdzał do garażu jak przyjeżdzam na pół godziny. Zwłaszcza
że przez pół dnia miejsce jest wolne i oczywi¶cie nikt tam nie może się
zatrzymać bo on wieczorem nie ma gdzie wjechać !!

My tu w miasteczku domyslnym mamy idiote Miejskiego Inzyniera Ruchu i to jest dopiero problem, a nie jakis dziadek z sentymentem do swojego fiata 126p i drugim samochodem tez fiatem, ale uno;-).

To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
kto¶ urz±dza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo ¶miałem zaj±ć
JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.

Data: 2012-06-21 00:46:15
Autor: amos
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć
On 21 Cze, 08:23, "chochlik_drukarski" <chochlik_drukar...@wp.pl>
wrote:

> [...]

kto¶ urz±dza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo ¶miałem zaj±ć
JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.

Ale rozumiesz, ze czlowiek ma prawo tam parkowac, a Ty nie masz prawa
mu blokowac wyjazdu?

Dlaczego uwazasz, ze urzadza sobie prywatny parking? Bo nie pozwala Ci
blokowac swojego auta?

Jesli kiedys wyjedzie, masz takie samo prawo jak on zaparkowac w
miejscu zajmowanym obecnie przez niego i sie nie ruszac pare
miesiecy.

Rozumiem problem braku miejsc do parkowania i jednoczesnie istnienia
zwyczaju posiadania strucli nieruszanych latami, ale poki jest to
zgodne z prawem, niewiele mozesz zrobic poza zgloszeniem do SM.

Co jesli wyjedziesz na 2 miesiace na wakacje, a jakis sasiad uzna, ze
nie powinienes trzymac swojego "gruchota" na publicznie dostepnym
miejscu i w akcie okazania swojej dezaprobaty odkreci Ci kola?
Ucieszylbys sie?
--
amos

Data: 2012-06-21 09:59:30
Autor: chochlik_drukarski
wrote:

[...]

{..bzdury...}

[...]

Kretyńskie porównanie. Nie ma sensu ci tłumaczyć.

Data: 2012-06-21 10:01:50
Autor: Heinz Kalter
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć

Kretyńskie porównanie. Nie ma sensu ci tłumaczyć.

Pewnie - bo niezgodne z tokiem twojego my¶lenia.

Data: 2012-06-21 10:13:05
Autor: chochlik_drukarski
Heinz Kalter wrote:
Kretyńskie porównanie. Nie ma sensu ci tłumaczyć.

Pewnie - bo niezgodne z tokiem twojego my¶lenia.

Może nie odpisuj więcej na moje posty co ?

Data: 2012-06-21 10:29:52
Autor: Heinz Kalter
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć

Może nie odpisuj więcej na moje posty co ?

Zgło¶ swój problem na innej grupie może tam dadz± ci bardziej satysfakcjonuj±c± ciebie odpowiedĽ a nie zrobi± z ciebie ŁACHA jak tutaj.

Data: 2012-06-22 00:01:12
Autor: dominik
pozbycie się złomu z parkingu - kolejn a część
On 2012-06-21 09:46, amos wrote:
To nie jest żaden dziadek. Do tej pory miałem zamiar olać temat ale jeżeli
ktoś urządza sobie prywatny parking i mnie opierdala bo śmiałem zająć
JEGO MIEJSCE to jednak znajdę troche czasu żeby mu życie uprzykrzyć.
Ale rozumiesz, ze czlowiek ma prawo tam parkowac, a Ty nie masz prawa
mu blokowac wyjazdu?

Żeby blokować komuś wyjazd trzeba mieć chęci i możliwości tego wyjazdu.
Jak ktoś porzuca swojego graciora tylko by zapewnić sobie to miejsce to
coś jest zdecydowanie nie tak. Auto zostawić można w takim miejscu, gdzie
nie ma tego deficytu, miasto, w którym często auto trzeba zostawić osiedle
dalej nie jest często najlepszą przestrzenią, gdzie powinno się tak
postępować, nawet jak płacisz to OC to nie jest powodem by urządzić sobie
stały warsztat/przechowalnię w miejscu parkingu.

Jak ktoś rzeczywiście ma grubszą awarię, chwilowo nie ma jak zabrać auta,
ani naprawić to ok. Co innego jak auto stoi miesiącami nie wiadomo po co
poza tym blokowaniem miejsca.

Dlaczego uwazasz, ze urzadza sobie prywatny parking? Bo nie pozwala Ci
blokowac swojego auta?

Jak z niego rzeczywiście nie korzysta to i nie ma zamiaru wyjechać nim.

Jesli kiedys wyjedzie, masz takie samo prawo jak on zaparkowac w
miejscu zajmowanym obecnie przez niego i sie nie ruszac pare
miesiecy.

Widzisz, funkcjÄ… parkingu jest parkowanie, a nie warsztat samochodowy czy
wstawianie jednego auta, by parkować drugie.
Na osiedlu gdzie miejsc jest deficyt miejsca powinny pozostać tylko dla
tych, ktĂłrzy realnie korzystajÄ… z swoich pojazdĂłw, a nie trzymajÄ… aut
tylko na przechowanie.

Rozumiem problem braku miejsc do parkowania i jednoczesnie istnienia
zwyczaju posiadania strucli nieruszanych latami,

Jakiego zwyczaju posiadania sztrucli? Dla Ciebie jest normÄ…, ĹĽe byle grat
można porzucić w centrum miasta i tylko to zapewnia bezterminowe
wykorzystanie miejsca? Sorry, ale to nie jest normalne i chyba nie
rozumiesz tego braku miejsc parkingowych.

ale poki jest to
zgodne z prawem, niewiele mozesz zrobic poza zgloszeniem do SM.

Może zachowywać się dokładnie tak jak właściciel przybytku, czyli może
zgodnie z prawem, ale bardzo uporczywie egzekwować co się da. Ot pięknym
za nadobne.

[...]

Normalni ludzie zazwyczaj starają się coś zrobić z swoim autem jeśli przez
jakiś dłuższy czas nie będą mogli z niego korzystać. Nikt zdrowo myślący
nie spycha wraku na trawnik i nie wykorzystuje go jako pretekst do zajęcia
miejsca akurat przy domu. Jak by chociaż nie miał nic przeciw parkowaniu
za to by nie było takim chamstwem wielkim, ale i tak biodegradacja trupa w
krzakach nie jest dobrym pomysłem.

Kiedyś kilka lat widziałem na parkingu dwa porzucone auta, miejsca
szczególnie nie brakowało, ale te trupy były zdecydowanie porzucone. Jak
dla mnie brak przepisów by czegoś takiego skutecznie się pozbyć.

Z kolei całkiem niedawno jak miałem do czynienia z czymś tego typu to
nadrukowałem różnych ogłoszeń z sieci o skupie pojazdów, wraków itd.
Kleiłem co kilka dni po jednym na szybie bądź wycieraczce, auto poszło za
kilka stówek, wszyscy pozbyli się problemu. Widać właściel nie miał
pomysłu na to co z tym zrobić i potrzebował tej pomocy. hehe

--
   dominik,  gg:919564         _   _     _{.`=`.}_    {/ ''\_

pozbycie się złomu z parkingu - kolejna czę¶ć