pozbycie siê z³omu z parkingu - kolejna czê¶æ

Data: 2012-06-20 22:26:10
Autor: to
pozbycie siê z³omu z parkingu - kolejna czê¶æ
begin chochlik_drukarski
No i teraz pytanie: czy mam szanse siê wybroniæ je¿eli go¶æ faktycznie
zadzwoni po stra¿ miejsk± ? Jestem przekonany ¿e po³owa s±siadów mo¿e
potwierdziæ fakt ¿e samochód nie jest ruszany od conajmniej kilku
miesiêcy (ale w s±dzie pewnie tego nie powiedz±), ja mogê pozbieraæ
jakie¶ dowody - mogê nagrywaæ samochód z okna przez miesi±c. Czy to mi w
czymkolwiek pomo¿e ? Mam ochotê i¶æ z 2 kretynami na wojnê i zastanawiam
siê czy to ma sens.

Może lepiej idź do psychiatry? Naprawdę nie masz ciekawszych zajęć w życiu niż nagrywać czyjegoś nieruchomego strucla?

Data: 2012-06-21 08:18:21
Autor: chochlik_drukarski
pozbycie sie z3omu z parkingu - kolejna cze¶a

Polecisz mi swojego ?

Data: 2012-06-21 09:04:36
Autor: Heinz Kalter
[...]

U mnie na osiedlu była taka baba - Michalska się nazywała czy jakoś tak - podobno nalezała do ORMO. Dzieciakom zabierała piłki, ganiała jak ktoś przelazł przez trawnik. Wojowała z każdym i o byle co. Zwykły kawał gnidy osiedlowej - taki sam jak ty.
W czerwcu 1989 roku jej chłop powiesił się w piwnicy, a ona pół roku później wypadła z okna - mózg leżał 15 metrów od ciała. Podobno na pogrzebie szedł tylko ksiądz za trumna...

Data: 2012-06-21 09:31:03
Autor: Heinz Kalter
pozbycie sie z3omu z parkingu - kolejna cze¶a
Fajna historia.

Może cię czegoś nauczy

pozbycie siê z³omu z parkingu - kolejna czê¶æ