pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część

Data: 2012-06-22 17:52:54
Autor: J.F
pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część
Użytkownik "chochlik_drukarski"  napisał w wiadomoœci

Nie lubie toppostingu, ale za dlugi cytat.

Nie rozumiem.
Zaparkowales na wyznaczonym miejscu parkingowym ? To w czym problem ?
Ze on nie ma gdzie zaparkowac ? To jego problem.

No chyba ze on nie moze wyjechac z innego wyznaczonego miejsca, to juz wtedy twoj problem.
Zawsze mozna uzyc argumentu "panie, baba by stad wyjechala i nikogo nie porysowala".

Oczywiscie jak to w zyciu - trzeba miec w oknie zamontowana kamere, bo jak nieznani sprawcy ci lakier przerysuja, to sie oduczysz parkowac "na cudzych miejscach" :-)

Jakiś czas temu pytałem o sposoby na pozbycie się z parkingu
zginetego malucha. Od samego początku wydawało mi się że
złom stoi tam tylko po to żeby właściciel miał zablokowane dodatkowe
miejsce parkingowe. Stoi tam też drugi samochód (troche mniejszy
złom) ustawiony w podobny sposób. Ponieważ przez pół roku nie
widziałem ani raz zeby ktos z niego korzystał to pozwalałem sobie
czasami zaparkować na nim. I dzisiaj jakiś gość na mnie nawrzeszczał
że mam tam nie stawać bo on nie może swojego drugiego samochodu
zaparkować. Czyli wprost potwierdził moją teorie. Powiedziłem
mu że mam to w dupie, on zagroził mi strażą miejską i tyle.

No i teraz pytanie: czy mam szanse się wybronić jeżeli gość faktycznie
zadzwoni po straż miejską ? Jestem przekonany że połowa sąsiadów
może potwierdzić fakt że samochód nie jest ruszany od conajmniej
kilku miesięcy

Ale moze ma ochote dzis pojechac, a ty mu wyjazd blokujesz ?

J.

pozbycie się złomu z parkingu - kolejna część