[DC] pozdr Rzymowskiego kole 8 rano miodowy Pedzio TK*

Data: 2009-04-22 20:40:16
Autor: radxcell
[DC] pozdr Rzymowskiego kole 8 rano miodowy Pedzio TK*
serdecznie pozdrawiam kierownika, spotkanego 2x, raz przy skrecie w
Modzelewskiego (ech to warszawskie cwaniactwo ;) ), drugi raz przy Galmoku,
kiedy to okazalo sie ze skrot byl dluzszy niz jazda po Rzymowskiego ;)

pozdr, rdx

--
 ___         ___  __       _ _
|_|_\__,_\__,_/_/\_\__\___|_|_| http://radxcell.prv.pl

Data: 2009-04-23 08:37:38
Autor: Kub@

Użytkownik "radxcell" <sp____ks@o2.pl> napisał w wiadomości news:49ef6492$1news.home.net.pl...
serdecznie pozdrawiam kierownika, spotkanego 2x, raz przy skrecie w
Modzelewskiego (ech to warszawskie cwaniactwo ;) ), drugi raz przy Galmoku,
kiedy to okazalo sie ze skrot byl dluzszy niz jazda po Rzymowskiego ;)

Pozdrawiam również.
Ostatnio dojrzałem do jazdy właśnie bez tego cwaniactwa bo wychodziło na to, że na trasie do i z roboty jestem w stanie zaoszczędzić 2-3 minuty w każdą stronę bez jakichś wielkich szaleństw.
Dlatego odpuściłem - co nie znaczy, że wdziałem kapelusz ;)

Pzdr,
Kub@

Data: 2009-04-23 23:45:54
Autor: radxcell
"Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> wrote in message news:gsp2ei$kjq$1news.onet.pl...
[...]

wiesz co, sam nie wiem. kilka osob powiedzialo mi ze jest "znaczna roznica" i uwierzylem. jakis taki latwowierny bywam ;)

poza tym uwielbiam zakrecic dupcią przy wyjezdzie z powrotem w prawo. tam akurat sa pasy, wiec tyl odjezdza az milo... ;)

pozdr, rdx

Data: 2009-04-27 08:49:30
Autor: Dman-666
[DC] pozdr Rzymowskiego kole 8 rano miodowy Pedzio TK*
Patrze a tu w szybce robal taki: news:49ef6492$1news.home.net.pl !
Pewnie kiero jakis, ten radxcell . Tak se patrze i patrze jak nawija
makaron na uszy:
[...]

Ale jakie auto?Miodowy PMS-pierwsze slysze...

--
Dman-666
6A13 do profanacji LPG, Stolec

Data: 2009-04-27 19:10:46
Autor: radxcell
*Dman-666* wrote in <news:Xns9BFA6E1E1E159Zielonagens213.180.128.149>:
Ale jakie auto?Miodowy PMS-pierwsze slysze...

307ka bodajze :)

pozdr, rdx

Data: 2009-04-28 09:28:10
Autor: Kub@
[DC] pozdr Rzymowskiego kole 8 rano miodowy Pedzio TK*
307ka bodajze :)
"poramańczowe" 307.

Kub@

[DC] pozdr Rzymowskiego kole 8 rano miodowy Pedzio TK*