pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow

Data: 2009-07-16 04:43:44
Autor: Roman Dziwacki
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
przede wszystkim boukuna, panslaviste i bolka

pozdrawiam tez katosocjalistow : hammera, piotra, mkarwana i kilku innych

nie wstydzmy sie socjalizmu, to najlepsze lekarstwo na lewicowo-syjonistyczny
kapitalizm

Data: 2009-07-16 07:19:38
Autor: Panslavista
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
Użytkownik "Roman Dziwacki" <roman_dziwacki@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:h3mb60$r$1inews.gazeta.pl...

Wypraszam sobie  naziole z GWna.
Jestem panslavistą.

Data: 2009-07-16 07:25:01
Autor: abc
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
Wypraszam sobie  naziole z GWna.
Jestem panslavistą.

Może powinieneś mu wytłumaczyć co to jest panslawizm?

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-16 08:25:42
Autor: Panslavista

Użytkownik "abc" <oppa12@wp.pl> napisał w wiadomości
> Wypraszam sobie  naziole z GWna.
> Jestem panslavistą.

Może powinieneś mu wytłumaczyć co to jest panslawizm?

A niech się weźmie za podręczniki historii.,

Data: 2009-07-16 01:21:20
Autor: Antenka
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
To robota Tzvela, Panie Slavisto...On ma pierdzielca i tyle

Antenka

Data: 2009-07-16 10:25:37
Autor: Cezary GLAZ \(1974\)

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:fc0d0b08-1cc4-4067-9c02-93a24075a617c1g2000yqi.googlegroups.com...
To robota Tzvela, Panie Slavisto...On ma pierdzielca i tyle

Antenka

Od pokazywania Laski jestem ja.

Czarek

Data: 2009-07-16 10:51:07
Autor: Panslavista
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow

Uzytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisal w wiadomosci
To robota Tzvela, Panie Slavisto...On ma pierdzielca i tyle

Antenka

IDF = INS

Data: 2009-07-16 10:26:26
Autor: abc
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
Może powinieneś mu wytłumaczyć co to jest panslawizm?

A niech się weźmie za podręczniki historii.,

Przecież wiesz, że on tego nie zrobi...
(Właśnie dlatego powtarzam rzeczy oczywiste.)

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2009-07-16 10:52:11
Autor: Panslavista

> A niech się weźmie za podręczniki historii.,

Przecież wiesz, że on tego nie zrobi...

To niech szuka w archiwum psp. Już mnie nudzi nauczanie jełopów.

Data: 2009-07-16 10:56:02
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:52:11 +0200, Panslavista napisał(a):

To niech szuka w archiwum psp. Już mnie nudzi nauczanie jełopów.

A Cezarego nie, młodszy jest od ciebie?
Piotr

Data: 2009-07-16 11:01:46
Autor: Panslavista

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości
Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:52:11 +0200, Panslavista napisał(a):

> To niech szuka w archiwum psp. Już mnie nudzi nauczanie jełopów.

A Cezarego nie, młodszy jest od ciebie?
Piotr

Szczawny lis, złapał mnie na czekoladkę.

Data: 2009-07-16 14:49:28
Autor: Vic
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
abc wrote:
MoÂże powinieneÂś mu wytÂłumaczyĂŚ co to jest panslawizm?

To taka doktryna, ktorej Cesarstwo Rosyjskie uzywalo jako podstawy do roszczenia sobie praw do wszelkich terytoriow zamieszkanych przez Slowian.

Ale Panslav z rosyjskiej doktryny imperialnej przyswoil sobie tylko antysemityzm :)
Panslawizm Panslava to tropienie Zydow, Chazarow i innych srarow, duparow, opieranie sie ich nieludzkim przesladowaniom w postaci chowania myszki i pilota przed Panslavem, a wszystko to obficie polane slodkim "winem" z porzeczki, dobrze zaprawionym spirolem.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-16 07:10:37
Autor: Antenka
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
Vicek zejdź ze słońca, bo masz objawy udaru słonecznego! :D. A co ty
możesz wiedzieć na temat menu Pana Slavisty? Zaprosił cię na wino
porzeczkowe? Hmm...a mnie nie :((

Antenka

Data: 2009-07-16 23:19:35
Autor: Vic
Antenka wrote:
Vicek zejdź ze słońca, bo masz objawy udaru słonecznego! :D. A co ty
możesz wiedzieć na temat menu Pana Slavisty? Zaprosił cię na wino
porzeczkowe? Hmm...a mnie nie :((

Troche sobie porozmawialismy o winach...

--
plazoVic

Data: 2009-07-16 23:20:29
Autor: Vic
Antenka wrote:
Vicek zejdź ze słońca, bo masz objawy udaru słonecznego! :D. A co ty
możesz wiedzieć na temat menu Pana Slavisty? Zaprosił cię na wino
porzeczkowe? Hmm...a mnie nie :((

A ciebie to juz wielokrotnie zapraszal na rozne ciekawe alkohole, wiec nie narzekaj!

--
plazoVic

Data: 2009-07-16 15:13:21
Autor: Antenka
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
A którego księdza katolickiego szkalowałam? Wiesz, kiedy Karol Wojtyła
został papieżem, to wszyscy nagle stali się jego przyjaciółmi...nie
przypominam sobie, bo Węcławskiego chyba nie masz na myśli ;-)

Antenka

Data: 2009-07-17 00:21:59
Autor: Vic
Antenka wrote:
A którego księdza katolickiego szkalowałam? Wiesz, kiedy Karol Wojtyła
został papieżem, to wszyscy nagle stali się jego przyjaciółmi...nie
przypominam sobie, bo Węcławskiego chyba nie masz na myśli ;-)

Ano Tischnera, kotku, Tischnera, o ktorym to papiez mowil jako o swoim przyjacielu, nie na odwrot.

--
plazoVic

Data: 2009-07-16 23:18:05
Autor: Antenka
On 17 Lip, 00:21, Vic <bjor...@o2.pl> wrote:
Antenka wrote:
> [...]
> przypominam sobie, bo Węcławskiego chyba nie masz na myśli ;-)

Ano Tischnera, kotku, Tischnera, o ktorym to papiez mowil jako o swoim

Eee tam zaraz szkalowałam. Napisałam tylko, że to nie był mój idol.
Tylko prawdę napisałam, że był bardzo daleko od Kościoła katolickeigo
ze swoimi rewolucyjnymi poglądami. Jeszcze raz podtrzymuję, że był
daleko a to dlatego, iż sam o sobie mówił tak, zapytany o sakrament
pokuty : "Ja nie siedzę ani po jednej ani po drugiej stronie
konfesjonału". Bardzo proste do zinterpretowania stwierdzenie -
zatwardziałość sumienia, pycha, łamanie przykazania kościelenego o
obowiązku spowiedzi i Komunii przynajmniej raz do roku w czasie
wielkanocnym oraz nie wypełnianie swoich kapłańskich obowiązków -
m.in. spowiadanie wiernych :)). Inna rzecz, że na ks. Tischnerze
ciążyła kara kościelna i pod koniec życia nie mógł wypełniać
kapłańskich czynności, ale wyspowiadania się na pewno nikt mu nie
zabraniał. ;-) Ach i nie mów do mnie kotu ok? No to tyle na ten czas.
Wyjeżdżam na łono natury. Pa!

Antenka

Data: 2009-07-17 08:57:30
Autor: Vic
Antenka wrote:
Eee tam zaraz szkalowałam. Napisałam tylko, że to nie był mój idol.
Tylko prawdę napisałam, że był bardzo daleko od Kościoła katolickeigo
ze swoimi rewolucyjnymi poglądami.

W jego pogladach nie bylo niczego sprzecznego z nauka Kosciola rzymsko-katolickiego.

Inna rzecz, że na ks. Tischnerze
ciążyła kara kościelna i pod koniec życia nie mógł wypełniać
kapłańskich czynności,

A moglabys sprecyzowac co za kara? Czyzby chodzilo o klatwe kosciola rydzykowego? ;) Ale Tischner zdaje sie nie nalezal do tego kosciola, w ktorym papiezem jest Rydzyk... ;)

Papiez Kosciola katolickiego (JP II) natomiast napisal:
"Głęboko odczuwam stratę tego Kapłana, który był człowiekiem Kościoła, zawsze zatroskanym o to, by w obronie prawdy nie stracić z oczu człowieka, którego Bóg wybrał, umiłował i odkupił, i który oczekuje zbawienia. Był obdarzony niezwykłym talentem obserwacji świata i życia. A wszystko, co dostrzegał, odnosił do Boga, który jest miłością. W tej perspektywie tworzył podwaliny do realizacji idei dialogu ze wszystkimi ludźmi dobrej woli, również z tymi, którzy nie zaznali łaski wiary. Filozof i teolog, który był otwarty na człowieka, a równocześnie nigdy nie zapominał o Bogu. Stworzył duchowe podstawy etyki solidarności, która dziś nadaje kierunek trudnym zmaganiom narodu polskiego o taki kształt demokracji, w której byłaby respektowana godność każdej osoby ludzkiej".

Ach i nie mów do mnie kotu ok? N

Wiedzialem, ze ci sie ten "kotek" spodoba :-D

Data: 2009-07-16 07:31:44
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 04:43:44 +0000 (UTC), Roman Dziwacki napisał(a):

[...]

Dziekuję, i wzajemnie pozdrawiam wszystkich, podobnych tobie,
szajsancajgerów.
Piotr

Data: 2009-07-16 10:35:02
Autor: zbig

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:k9fqcnqsi6su.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No coż, zdaje się, że prawda w oczy kole.

Data: 2009-07-16 10:45:10
Autor: Piotr
Dnia Thu, 16 Jul 2009 10:35:02 +0200, zbig napisał(a):

No coż, zdaje się, że prawda w oczy kole.

No, dziekuję, dziękuję...
Piotr

Data: 2009-07-16 11:41:41
Autor: HaMMeR
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow
Narodowych socjalistow poszukaj sobie w rodzinie, napewno odniesiesz
sukces, internacjonalny komuchu!

Data: 2009-07-16 11:53:19
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
pozdrawiam wszystkich narodowych socjalistow (czytaj, polskie świnie)
On Thu, 16 Jul 2009 04:43:44 +0000, Roman Dziwacki wrote:

[...]

Socjalizm to następna niemiecka choroba, którą wy antyżydowscy
Germanie na naszą słowiańską ziemię sprowadziliście. Nie myślcie,
że będziecie szerzyć bezkarnie po Polsce socjalizm, antyżydostwo
i zachodnią cywilizację.

Jak Polska się odrodzi to wam świniom polskim gwarantuje masowe
egzekucje w Polsce. Polska jest krajem jedynie JEDNEJ ETNICZNOŚCI.
Europejskiego tubylca etniczności, polskiego stanu szlacheckiego.

Wy Germanie w Polsce tylko Goście i nie zapominajcie się ze swoim
antyludzkim i antysłowiańskim socjalizmem. Po Polsce nie będziecie
swoich chorób cywilizacyjnych szerzyć wiecznie i bezkarnie.

Z biedą i z zacofaniem zmieciemy waszą germańską etniczność
z Polski a wraz z nią antyżydostwo i socjalizm wasz. Zapowiadam
was KŁĘSKĘ NAD WISŁĄ, która będzie wam w oczy kłuć przez wieki
jak klęska wasza w bitwie z nami  pod Cedynią kłuła waszych
pradziadków przez wieki. Polska będzie jeszcze nasza słowiańska!
Śmierć wam polskie świnie!

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-07-16 15:26:07
Autor: bolek

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.07.16.11.53.21polew.ej...
[...]

To znaczy, że Ty będziesz szerzył żydostwo i walczył z cywilizacją ?
Jesteś chyba herbu Młot.

bolek

Data: 2009-07-16 15:21:43
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Thu, 16 Jul 2009 15:26:07 +0200, bolek wrote:

[...]

Polska nie powstała w jeden dzień.
Moi przodkowie budowali ją ze swoimi krewniakami przez wieki całe.
Oni mi, ich potomkowi źle nie życzyli i źle nie robili.
Oni mi w oczy nie kłamali żywymi kłamstwami bez zażenowania.
Im wierzę. Im ufam. Ich będę naśladował.
Moja miłość i przywiązanie ku moim przodkom, polskiej szlachcie.

Nie tobie bolek.
Nie twojej zgrai germańskich farmazonów i polskich świń.

Więc na temat szerzenia co robiła polska szlachta, moi słowiańscy pradziadkowie?

Oni szerzyli Żydów wszędzie, gdzie udało im się wyprzeć polskich
German z Polski w każdej dziedzinie życia w której im się to udało.
Prawem, przywilejem, a czasami nawet etnicznymi mordami na Germanach
zamieszkałych w Polsce jak ten w Krakowie w 129x roku na rozkaz samego
Piasta Łokietka. Widać szerzyć Żydów w Polsce przeciwko Germanom
w Polsce zamieszkałym jest moim świętym polskim patriotycznym obowiązkiem.

Problem tylko, że naszych Żydów etnicznie wymordował Adolf Hitler
przemysłowo. Nie mam kogo szerzyć przeciwko Germanom w Polsce.
Chyba, że zacznę lepić Żydów z gliny i wypalać ich na golemy...
co raczej nie brzmi nawet nazbyt realnie. Aż tak zaawansowane AI
i technologie komputerowe nie są. Więc nie mam Żydów, nawet sztucznych
by ich szerzyć przeciwko milionom polskich German.

Widzi mi się my Sarmaci musimy być praktycznymi ludźmi
i z powodu braku Żydów do szerzenia muszę postąpić z polskimi
Germanami jak Adolf Hitler postąpił z polskimi Żydami.
Przemysłowo. Tak jak Piast Łokietek czynił by wschodnioeuropejskość
w Krakowie w XIII wieku przywrócić. Tylko, że całkiem przemysłowo
tym razem na skalę kraju troszeczkę większą tym razem niż same
granice miasta Krakowa.

Więc szerzyć nie będę. Będę za to patriotycznie, piastowsko i przemysłowo.

Cywilizacje zaś mam swoją, bom nie gęś i dziękuje że się mnie pytasz o nią.