pozdro z Mielna :)

Data: 2014-08-18 00:18:23
Autor: Qlfon
pozdro z Mielna :)
Nie wygląda źle - tak mniej więcej jak dojazd od Lublina do ronda w Kołbieli (lub od Warszawy) w dzień powszedni. Albo dziś dojazd do zjazdu na S17 za Jastkowem - tempo ślimacze zaczynało się jeszcze przed Jastkowem. Na szczęście jechałem w przeciwną stronę...

--
Qlfon, Lublin

Data: 2014-09-11 00:13:30
Autor: Grzexs
pozdro z Mielna :)
[...]

To ja dorzucę Wieluń od strony nieoczekiwanie zakończonej S8.

I jeszcze wylot z Wrocławia na Środę Śląską. Korek od stadionu.

--
Grzexs

pozdro z Mielna :)