[DC] pozdrowienia Daewoo

Data: 2010-08-04 13:08:45
Autor: masti
[DC] pozdrowienia Daewoo
Pozdrowienia dla kierowniczki granantowego Daweoo kombi WXK.... obtrÄ…bionego na Al.Krakowskiej godzinkÄ™ temu :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-05 09:42:51
Autor: Axel
[DC] pozdrowienia Daewoo
"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i3boot$9th$1news.onet.pl...

Pozdrowienia dla kierowniczki granantowego Daweoo kombi WXK....
obtrabionego na Al.Krakowskiej godzinke temu :)

Dziekuje w imieniu malzonki. Ale nie wiem, czy zauwazyla, bo nic nie mowila, ze ktos ja obtrabil.

Pzdr

--
Axel

Data: 2010-08-05 13:48:58
Autor: Axel
[DC] pozdrowienia Daewoo
"Axel" <alexb@polbox.BEZSPAMU.com> wrote in message

Pozdrowienia dla kierowniczki granantowego Daweoo kombi WXK....
obtrabionego na Al.Krakowskiej godzinke temu :)
Dziekuje w imieniu malzonki. Ale nie wiem, czy zauwazyla, bo nic nie
mowila,  ze ktos ja obtrabil.

Przycisnieta do muru - przyznala, ze faktycznie powyzsze zajscie mialo miejsce ;-)

--
Axel

Data: 2010-08-07 10:00:32
Autor: masti
[DC] pozdrowienia Daewoo
Dnia pięknego Thu, 05 Aug 2010 13:48:58 +0200, osobnik zwany Axel
wystukał:

[...]

ale zachowała się normalnie. Po obtrąbieniu odmchała :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-08-07 22:07:59
Autor: Axel
[DC] pozdrowienia Daewoo

"masti" <gone@to.hell> wrote in message news:i3jaru$dgc$7news.onet.pl...

[...]

W koncu juz z 8 lat jezdzi samochodem z nalepka, to wie o co chodzi ;-)

--
Axel

[DC] pozdrowienia Daewoo