pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice

Data: 2011-10-19 22:43:21
Autor: Czarek Daniluk
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
On 20 Paź, 05:47, marcin <lka...@kbdosd.cwo> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0

daj znac jak przyjdzie wezwanie.

do podpisu na youtube -
Znasz PoRD ?
Co można na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym ?

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-20 08:27:50
Autor: masti
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
Dnia pięknego Wed, 19 Oct 2011 22:43:21 -0700 osobnik zwany Czarek Daniluk
wystukał:

On 20 PaĹş, 05:47, marcin <lka...@kbdosd.cwo> wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=09-Kas9OMO0

daj znac jak przyjdzie wezwanie.

do podpisu na youtube -
Znasz PoRD ?
Co moĹźna na skrzyĹźowaniu o ruchu kierowanym ?

no na czerwonym to nawet tam nie moĹźna

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-20 09:05:09
Autor: news-gazeta
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
daj znac jak przyjdzie wezwanie.

do podpisu na youtube -
Znasz PoRD ?
Co można na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym ?

Chcesz napisac ze mozna zmieniać pas na skrzyzowaniu do tego na przejsciu dla pieszych?

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 10:14:07
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 09:05, news-gazeta pisze:
[...]

Na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym? Ba, nawet wyprzedzać można na
pasach.

Data: 2011-10-20 02:01:20
Autor: Czarek Daniluk
On 20 Paź, 10:14, Artur Maśląg <futr...@polbox.com> wrote:

> Chcesz napisac ze mozna zmieniać pas na skrzyzowaniu do tego na
> przejsciu dla pieszych?

Na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym? Ba, nawet wyprzedzać można na
pasach.

Co tu dużo gadać, jeśli na PMS są tacy znawcy PoRD to czego wymagać od
ludzików na ulicy :(

Pozdrawiam !

Data: 2011-10-20 11:10:18
Autor: news-gazeta
[...]

Udowodnij wpisem z PoRD.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 11:15:39
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 11:10, news-gazeta pisze:

[...]

Sam sobie poszukaj - np. art. 24.

Data: 2011-10-20 11:23:48
Autor: news-gazeta
[...]

Przeczytalem, nie ma słowa o możliwości wyprzedzania na skrzyżowaniu na ciągłej linii i na przejściu dla pieszych.
Zrewiduj swoje poglady jeśli nadal trzymasz się swojej wersji - podaj inny art.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 11:25:42
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 11:23, news-gazeta pisze:

[...]

To czytaj dalej - na tym artykule PoRD się nie kończy.

Zrewiduj swoje poglady jeśli nadal trzymasz się swojej wersji - podaj
inny art.

ROTFL

Data: 2011-10-20 11:27:14
Autor: Robert_J
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
Sam sobie poszukaj - np. art. 24.

Akurat w 24 tego nie ma, jest w 26 ;-)). W 24 jest mowa tylko o skrzyżowaniu, a nie o przejściu dla pieszych.

Data: 2011-10-20 11:31:51
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 11:27, Robert_J pisze:
Sam sobie poszukaj - np. art. 24.

Akurat w 24 tego nie ma, jest w 26 ;-)). W 24 jest mowa tylko o
skrzyżowaniu, a nie o przejściu dla pieszych.

Przecież miał sam sobie poszukać - podałem pierwszy artykuł mówiący
o wyprzedzaniu na skrzyżowaniu. Może jak sam poszuka to się czegoś
nauczy.

Data: 2011-10-20 11:34:36
Autor: news-gazeta
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j7opqk$il0$2inews.gazeta.pl...
[...]

Nie trolluj... Grzecznie zapytalem, nie potrafileś poddać odpowiedzi.
I to Ty napisałeś że mam poszukać, a nie "miał sam sobie poszukać".

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 11:38:05
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 11:34, news-gazeta pisze:
[...]

LOL

I to Ty napisałeś że mam poszukać, a nie "miał sam sobie poszukać".

Jakoś brak znajomości i zrozumienia PoRD wcale mnie nie dziwi.

Data: 2011-10-20 11:52:43
Autor: news-gazeta
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
I to Ty napisałeś że mam poszukać, a nie "miał sam sobie poszukać".

Jakoś brak znajomości i zrozumienia PoRD wcale mnie nie dziwi.

Cóż, nic dziwnego - nazwisko zobowiązuje.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 12:04:59
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 11:52, news-gazeta pisze:
I to Ty napisałeś że mam poszukać, a nie "miał sam sobie poszukać".

Jakoś brak znajomości i zrozumienia PoRD wcale mnie nie dziwi.

Cóż, nic dziwnego - nazwisko zobowiązuje.

Szczególnie anonima :)

Data: 2011-10-20 12:26:33
Autor: news-gazeta
Użytkownik "Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> napisał w wiadomości news:j7oron$oct$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu nie rozumiesz - mówiłem o Twoim.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 12:34:59
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 12:26, news-gazeta pisze:
[...]

Jeżeli ktoś tu czegoś nie rozumie to nie jest to moja osoba,
co zresztą udowodniłeś po raz kolejny. Oprócz znajomości
PoRD posiadam również nazwisko - w przeciwieństwie do Ciebie.
Logicznym jest, że nazwisko anonima nie może zobowiązywać,
więc pozostaje mu trollowanie :)

Data: 2011-10-20 12:47:46
Autor: news-gazeta
[...]

Wydaje Ci się że nie posiadam nazwiska?
Wydaje Ci się że znasz PoRD?

Obudź sie, albo przejrzyj na oczy.

Logicznym jest, że nazwisko anonima nie może zobowiązywać,
więc pozostaje mu trollowanie :)

Co niniejszym czynisz.

PLONK.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 12:59:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-10-20 12:47, news-gazeta pisze:
Jeżeli ktoś tu czegoś nie rozumie to nie jest to moja osoba,
co zresztą udowodniłeś po raz kolejny. Oprócz znajomości
PoRD posiadam również nazwisko - w przeciwieństwie do Ciebie.

Wydaje Ci się że nie posiadam nazwiska?

Na to wygląda, ale to i tak nieistotne.

Wydaje Ci się że znasz PoRD?

A i owszem :)

Obudź sie, albo przejrzyj na oczy.

PoRD też czytałeś z zamkniętymi oczami?

Logicznym jest, że nazwisko anonima nie może zobowiązywać,
więc pozostaje mu trollowanie :)

Co niniejszym czynisz.

ROTFL - szczególnie jak zwaliłeś na mnie szukanie elementarnych
zasad wyprzedzania na skrzyżowaniach :)

PLONK.

Ukłony :)

Data: 2011-10-20 11:19:01
Autor: Robert_J
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
Na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym? Ba, nawet wyprzedzać można na
pasach.

Udowodnij wpisem z PoRD.

Art. 26, ust. 3, pkt 1:
"3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
  1.. wyprzedzania pojazdu na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed nim, z wyjątkiem przejścia, na którym ruch jest kierowany;"

Data: 2011-10-20 11:28:38
Autor: news-gazeta
[...]

Dziekuje, to jest konkretna odpowiedz. Zostaje jeszcze kwestia linii ciągłej.

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-10-20 11:34:35
Autor: Robert_J
[...]

Wątek dalej potoczył się w kierunku samego wyprzedzania, a linia ciągła poszła w zapomnienie ;-). O tym chyba nawet nie warto dyskutować :-).

Data: 2011-10-20 11:20:39
Autor: Krzysiek Kielczewski
On 2011-10-20, news-gazeta <news-gazeta@gazeta.pl> wrote:

do podpisu na youtube -
[...]

LOL. Art. 24
7. Zabrania się wyprzedzania pojazdu silnikowego jadącego po jezdni:
na skrzyżowaniu, z wyjątkiem skrzyżowania o ruchu okrężnym lub na którym
ruch jest kierowany.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-21 00:06:06
Autor: RoMan Mandziejewicz
pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice
Hello news-gazeta,

Thursday, October 20, 2011, 11:10:18 AM, you wrote:

[...]

Na skrzyżowaniu o ruchu kierowanym? Ba, nawet wyprzedzać można na
pasach.
Udowodnij wpisem z PoRD.

Jaja sobie robisz? Przecież masz to w tym samym przepisie, w którym
zawarto zakaz wyprzedzania na przejściu dla pieszych. Ba! W tym samym
zdaniu.

--
Best regards,

pozdrowienia bordowy golf4 SK22133, wczoraj katowice