pozdrowienia dla Tirmana

Data: 2009-10-08 12:55:33
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
Serdecznie pozdrawiam pojebanego głąba, który powoził dzisiaj zestawem
na zjeździe z gierkówki przy magazynach IKEA, koło Piotrkowa Tryb.
Biało-zółty ciągnik(prawdopodobnie SCANIA). Może akurat to
przeczyta...

Debil postanowił zignorować znak ustąp pierwszeństwa przejazdu i
wymusił pierszeństwo. Szczęśliwie zdążyłem wyhamować, ale z dobrym
poślizgiem. Skurwysyn miał szczęście, że akurat się spieszyłem, bo
najchętniej obiłbym mu mordę. Ja rozumiem, że komuś może zależeć na
czasie, ale za mną było pusto i mógł śmiało nawet przepchać tego
klamota...

pozdr
Przemek

Data: 2009-10-08 21:57:14
Autor: Grejon
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek pisze:

[...]

A na lewym pasie też było pusto?

pozdr
Przemek

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-10-08 13:02:25
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
On 8 Paź, 21:57, Grejon <grejo...@gazeta.pl> wrote:

A na lewym pasie też było pusto?

A co to zmienia?
Był na drodze podporządkowanej i miał psi obowiązek mnie przepuścić.
Przejeżdżam to skrzyżowanie 2 razy dziennie i jestem uczulony na
takich "cfaniaków", ale ten był wyjątkowym idiotą, bo nie było
możliwości normalnego zahamowania, tylko pedał w podłogę...

Data: 2009-10-08 20:30:27
Autor: to
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek wrote:

A co to zmienia?
Był na drodze podporządkowanej i miał psi obowiązek mnie przepuścić.
PrzejeĹźdĹźam to skrzyĹźowanie 2 razy dziennie i jestem uczulony na takich
"cfaniakĂłw"

Skoro znasz to miejsce to co za problem zjechać na chwilę na lewy pas jeśli jest wolny, żeby innym łatwiej było włączyć się do ruchu?

--
cokolwiek

Data: 2009-10-08 20:51:46
Autor: Budzik
pozdrowienia dla Tirmana
Osobnik posiadający mail przemyslaw.22@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A na lewym pasie też było pusto?

A co to zmienia?

ano nic, nadal bedziemy wiedziec ze tirman to oszolom ktory wymusił pierwszenstwo.
Aczkolwiek dowiemy sie tez cos o twojej jezdzie.

Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy
dopisał mu humorek zamiast escape wcisnął enter i rozjebał World Trade Center.

Data: 2009-10-08 22:12:45
Autor: Grejon
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek pisze:
[...]

Inaczej, to było klasyczne skrzyżowanie, czy zjazd z wiaduktu?

Tak, wiem, że miał obowiązek cię przepuścić.

Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi

Data: 2009-10-09 12:52:58
Autor: J.F.
pozdrowienia dla Tirmana

Data: 2009-10-09 15:43:38
Autor: jerzu
pozdrowienia dla Tirmana
On Thu, 8 Oct 2009 13:02:25 -0700 (PDT), Przemek
<przemyslaw.22@gmail.com> wrote:

Przejeżdżam to skrzyżowanie 2 razy dziennie i jestem uczulony na
takich "cfaniaków", ale ten był wyjątkowym idiotą, bo nie było
możliwości normalnego zahamowania, tylko pedał w podłogę...

Widać nie jesteś uczulony. Ja przez to skrzyżowanie przejeżdżam 1-2
razy w tygodniu i jak mam wolny lewy pas, to na niego zjeżdżam.

Data: 2009-10-09 11:29:11
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
On 9 Paź, 15:43, jerzu <to_jest_fajans.je...@poczta.onet.pl> wrote:

Widać nie jesteś uczulony. Ja przez to skrzyżowanie przejeżdżam 1-2
razy w tygodniu i jak mam wolny lewy pas, to na niego zjeżdżam.

to chyba jeździmy innymi skrzyżowaniami, bo tam jest po 1 pasie ruchu
w obu kierunkach + pas dla skręcająch do IKEI. Przy zjeździe z
wiaduktu (jadąc od strony Warszawy) nie ma dodatkowych pasów, a poza
tym koleś skręcał w lewo, przecinając mój pas ruchu...

Przemek

Data: 2009-10-08 21:58:07
Autor: The One
pozdrowienia dla Tirmana
Skurwysyn miał szczęście, że akurat się spieszyłem, bo
najchętniej obiłbym mu mordę.

Jasne. Ile razy ja to słyszalem.
Pipa

Data: 2009-10-08 13:03:50
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
On 8 PaĹş, 21:58, "The One" <p...@bum.pl> wrote:

Jasne. Ile razy ja to słyszalem.
Pipa

i?

Data: 2009-10-09 03:30:58
Autor: Michał
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> napisał(a):
Debil postanowi=B3 zignorowa=E6 znak ust=B1p pierwsze=F1stwa przejazdu

też tak miałem ostatnio :)

Ucieczka metodą "na offroad", czyli gdziekolwiek na bok najszybciej jak
się da - żeby nie zerwać 20 tonami 80km/h, bo to już niebezpieczne.

Ja trafiłem w środek ronda na wysokie krawężniki okło 40km/h -> 2 koła ->
duży poślizg i genialna inaczej elektronika co mi silnik wyłączyła.

poprzedni model wieszał komputer zawieszenia abs i całą reszte przy bardzo
mocnych uderzeniach :) ten wyłącza silnik ?!?!

pozdrawiam.

Data: 2009-10-09 03:34:42
Autor: Michał
pozdrowienia dla Tirmana
poprzedni model wieszał komputer zawieszenia abs i całą reszte przy bardzo
mocnych uderzeniach :) ten wyłącza silnik ?!?!

bardzo mocne uderzenie = takie że wszystko co leżało w środku leży po przeciwnej stronie kabiny, a klimatronik na nowo ustawia wszystkie nawiewy,
bo duże G ruszyło klapkami.

pozdrawiam.

Data: 2009-10-09 09:51:54
Autor: krzysiek82
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek pisze:
[...]

Kolego pewnie był zmęczony po długiej trasie, co oczywiście go nie tłumaczy. Także parę razy miałem stresującą sytuację z tirami.
Wszędzie może zdarzyć się idiota za kierownicą :(

--
krzysiek82

Data: 2009-10-09 10:33:11
Autor: Mikolaj Rydzewski
pozdrowienia dla Tirmana
krzysiek82 wrote:
Wszędzie może zdarzyć się idiota za kierownicą :(

Owszem. Idiotą jest także ten, który (o ile sytuacja na drodze pozwala) nie zmieni pasa na lewy aby umożliwić płynne włączenie się do ruchu pojazdów wjeżdżających z prawej strony.

Data: 2009-10-09 11:24:06
Autor: krzysiek82
pozdrowienia dla Tirmana
Mikolaj Rydzewski pisze:
Owszem. Idiotą jest także ten, który (o ile sytuacja na drodze pozwala) nie zmieni pasa na lewy aby umożliwić płynne włączenie się do ruchu pojazdów wjeżdżających z prawej strony.

Tutaj z użyciem słowa idiota bym uważał, bo nie zawsze jest to zamierzone działanie takiej osoby. Po prostu czasami ktoś może nie pomyśleć, że komuś w ten sposób ułatwi życie. To to raczej kwestia skupienia na drodze i kultury jazdy.

--
krzysiek82

Data: 2009-10-09 11:25:18
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
On 9 Paź, 10:33, Mikolaj Rydzewski <m...@ceti.pl> wrote:
krzysiek82 wrote:
> [...]

Owszem. Idiotą jest także ten, który (o ile sytuacja na drodze pozwala)
nie zmieni pasa na lewy aby umożliwić płynne włączenie się do ruchu

Kurwa, koleś przeciął mój pas ruchu, skręcając w lewo!
Jak nie masz pojęcia o czym piszesz to nie zabieraj głosu(inni
podobnie).

Jak mogę, zawsze zjeżdżam na lewy pas, aby umożliwić właśnie takie
płynne włączenie się do ruchu, również nie jest dla mnie problemem
zjechanie na pobocze(o ile jest i jest w miarę równe), aby umożliwić i
ułatwić wyprzedzenie mnie tym, którym się spieszy bardzie niż mnie...
Ale ten debil skręcał w lewo, doskonale mnie widząc, bo było już
ciemno, a ciężko nie zauważyć oświetlonego samochodu, zwłaszcza, że
koleś się zawahał i bo jak pisałem, zahowuję tam zdwojoną uwagę i
obserwowałem go. Ewidentnie wymusił i nic go nie tłumaczy, nawet plamy
na słonću... Debil i tyle.

Przemek

Data: 2009-10-10 17:17:56
Autor: Adam Płaszczyca
pozdrowienia dla Tirmana
Dnia Fri, 09 Oct 2009 10:33:11 +0200, Mikolaj Rydzewski napisał(a):

Owszem. Idiotą jest także ten, który (o ile sytuacja na drodze pozwala) nie zmieni pasa na lewy aby umożliwić płynne włączenie się do ruchu pojazdów wjeżdżających z prawej strony.

Nie. On jest jedynie nieuprzejmy. Nie masz prawa żądać uprzejmości od
innych. Owszem, należy promować wzajemna uprzejmość, jednak brak
uprzejmości to nie powód, to piętnowania. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-11 23:04:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
pozdrowienia dla Tirmana
On 2009-10-10, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Nie. On jest jedynie nieuprzejmy. Nie masz prawa żądać uprzejmości od
innych. Owszem, należy promować wzajemna uprzejmość, jednak brak
uprzejmości to nie powód, to piętnowania.

To jest wystarczający powód do piętnowania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-11 15:04:37
Autor: Przemek
pozdrowienia dla Tirmana
On 11 Paź, 23:04, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczew...@gmail.com> wrote:

To jest wystarczający powód do piętnowania.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Ale co chcesz piętnować?
Już napisałem, że w tym konkretnym miejscu jest po 1 pasie ruchu w obu
kierunkach, poza tym ja miałem tira po mojej prawej stronie, a on
skręcał w lewo. Nawet gdyby tam były 3 pasy ruchu w 1 kierunku, zmiana
toru jazdy na jakikolwiek inny nie miałaby znaczenia, ponieważ i tak
musiałbym awaryjnie hamować, żeby nie wbić się w naczepę...

pozdr
Przemek

Data: 2009-10-12 08:04:04
Autor: Krzysiek Kielczewski
pozdrowienia dla Tirmana
On 2009-10-11, Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> wrote:

To jest wystarczający powód do piętnowania.

Ale co chcesz piętnować?

Nieuprzejmość. W ujęciu ogólny, nie Ciebie.

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-13 01:10:49
Autor: Adam Płaszczyca
pozdrowienia dla Tirmana
Dnia Mon, 12 Oct 2009 08:04:04 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

Ale co chcesz piętnować?

Nieuprzejmość. W ujęciu ogólny, nie Ciebie.

Nieuprzejmość <> brak uprzejmości. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-13 09:01:26
Autor: Krzysiek Kielczewski
pozdrowienia dla Tirmana
On 2009-10-12, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

Ale co chcesz piętnować?

Nieuprzejmość. W ujęciu ogólny, nie Ciebie.

Nieuprzejmość <> brak uprzejmości.

Za słownikiem języka polskiego:

nieuprzejmość
 1. ÂŤbrak uprzejmościÂť
 2. ÂŤnieuprzejme zachowanie, nieuprzejme słowaÂť

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-13 01:10:16
Autor: Adam Płaszczyca
pozdrowienia dla Tirmana
Dnia Sun, 11 Oct 2009 23:04:54 +0200, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

To jest wystarczający powód do piętnowania.

Owszem, nie. --
     ___________ (R)

Data: 2009-10-13 09:00:22
Autor: Krzysiek Kielczewski
pozdrowienia dla Tirmana
On 2009-10-12, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

To jest wystarczający powód do piętnowania.

Owszem, nie.

Owszem, tak.

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-10-10 17:20:15
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
pozdrowienia dla Tirmana
Idiotą jest także ten, który (o ile sytuacja na drodze
pozwala) nie zmieni pasa na lewy aby umożliwić płynne włączenie się
do ruchu pojazdów wjeżdżających z prawej strony.

Idiota może tak, ale nie ma obowiązku zjeżdzania na lewy pas, gdy ktoś się chce włączyć do ruchu. Można - ale nie trzeba.

I żeby nie było - codziennie aż za dużo razy jadę zjazdem / obok zjazdu z siekierek na wał w Warszawie i usiłuję ułatwiać włączanie się innym do ruchu. Ale jak się czasem patrzy na idiotów którzy z tego zjazdu jeszcze na ciągłej linii pakują się na trasę, stopując wszystkich za sobą i stając w sznurze samochodów, to mam ochotę czołgiem jeździć...

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-10-09 12:58:18
Autor: PawelC