pozdrowienia dla Tirmana

Data: 2009-10-09 03:30:58
Autor: Michał
pozdrowienia dla Tirmana
Przemek <przemyslaw.22@gmail.com> napisał(a):
Debil postanowi=B3 zignorowa=E6 znak ust=B1p pierwsze=F1stwa przejazdu

też tak miałem ostatnio :)

Ucieczka metodą "na offroad", czyli gdziekolwiek na bok najszybciej jak
się da - żeby nie zerwać 20 tonami 80km/h, bo to już niebezpieczne.

Ja trafiłem w środek ronda na wysokie krawężniki okło 40km/h -> 2 koła ->
duży poślizg i genialna inaczej elektronika co mi silnik wyłączyła.

poprzedni model wieszał komputer zawieszenia abs i całą reszte przy bardzo
mocnych uderzeniach :) ten wyłącza silnik ?!?!

pozdrawiam.

Data: 2009-10-09 03:34:42
Autor: Michał
pozdrowienia dla Tirmana
poprzedni model wieszał komputer zawieszenia abs i całą reszte przy bardzo
mocnych uderzeniach :) ten wyłącza silnik ?!?!

bardzo mocne uderzenie = takie że wszystko co leżało w środku leży po przeciwnej stronie kabiny, a klimatronik na nowo ustawia wszystkie nawiewy,
bo duże G ruszyło klapkami.

pozdrawiam.

--

pozdrowienia dla Tirmana