"pozdrowienia" dla kierowcy Escorta

Data: 2010-03-21 14:33:02
Autor: Olek
"pozdrowienia" dla kierowcy Escorta
On 2010-03-21 12:23, Maciek wrote:

Serdecznie "pozdrawiam" kierowce Escorta, ktory wczoraj wyprzedzal mnie na
"czworce" w okolicach Wieliczki, wsciekle trabiac i pukajac sie w czolo,
tylko dlatego, ze jechalem z przepisowa predkoscia.

Jak widac, natura oszczednie gospodaruje intelektem.

tak jak ktoś tutaj polecił - kup sobie melise,
nienormalne jest zachowanie gościa na drodze, ale także nienormalnym jest wyżalanie się na niego na grupie... Każdy tutaj miał setki takich sytuacji i nie wylewa żalu...

Data: 2010-03-21 14:35:53
Autor: Maciek
Dnia Sun, 21 Mar 2010 14:33:02 +0100, Olek napisał(a):

tak jak ktoś tutaj polecił - kup sobie melise,
nienormalne jest zachowanie gościa na drodze, ale także nienormalnym jest wyżalanie się na niego na grupie... Każdy tutaj miał setki takich sytuacji i nie wylewa żalu...

I nie zaczales pewnego dnia miec dosc? Bo ja tak, zwlaszcza ze kiedys bylo
spokojniej.

Ale OK, spudlowalem z tematem - sorry, zostawmy.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2010-03-21 15:21:04
Autor: Olek
On 2010-03-21 14:35, Maciek wrote:

I nie zaczales pewnego dnia miec dosc? Bo ja tak, zwlaszcza ze kiedys bylo
spokojniej.

więcej samochodów = więcej idiotów na drodze, tego nie przeskoczysz

Ale OK, spudlowalem z tematem - sorry, zostawmy.

spoko, po prostu szkoda nerwów, lepiej olać...

"pozdrowienia" dla kierowcy Escorta