pozegnanie z karta DB...

Data: 2010-11-10 20:24:42
Autor: Paweł
pozegnanie z karta DB...
juz drugi raz w ciagu ostatniego kwartalu karta db do konta onlajn
sie zablokowala po 3 probach podania *prawidlowego* pinu. fajnie,
ze ludzie na infolinii db bez mrugniecia wyrabiaja za darmo nowa
karte w miejsce tej uposledzonej, ale ja juz nie mam ochoty zostac
znow zaskoczony w sklepie, czy bankomacie taka zagrywka tego plastiku.

tak, wiec finalnie po kilku miesiacach testow tego konta/karty
zamykam sprawe definitywnie :)

Data: 2010-11-11 13:11:32
Autor: L
pozegnanie z karta DB...

Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci news:iberhr$185$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

ja i zona uzywamy czesto od dawna i ani razu nie bylo problemu !!!

Data: 2010-11-12 00:33:41
Autor: \"Ja-Gaar\" Bestia Miiny
pozegnanie z karta DB...

ja i zona uzywamy czesto od dawna i ani razu nie bylo problemu !!!

Co ty nie powiesz.

Nie wiem czy Pawel pisze o kredytowej ale ja mialem z DB taki
przypadek:
Pierwszy okres rozliczeniowy konczyl sie 1 czerwca, ja 31maja
splacilem calosc zadluzenia,
Niestety byla jeszcza jakas kwota zblokowana, ktorej nie zauwazylem.
Bylem pewien ze moja wplata liczy sie jako splata zadluzenia, ale
najwyrazniej nie dla DB.
Kwota zblokowana (kilkadziesiat zl) weszla jeszcze do rozliczenia tego
okresu a system nioe policzyl
mojej wplaty jako splaty. Efekt - 40 zl kary za nieterminowa splate
zadluzenia i nieuznanie reklamacji.

Karte zamknalem.

Data: 2010-11-12 09:46:38
Autor: MarekZ
pozegnanie z karta DB...
Uzytkownik ""Ja-Gaar" Bestia Miiny" <vranix@gmail.com> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:5f072f46-1965-40f3-b884-aa8e8dfa789a@q18g2000vbm.googlegroups.com...

[...]

Niemniej jednak racji nie miales.

Data: 2010-11-12 12:33:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
pozegnanie z karta DB...

"L" ibgmma$ulm$1@news.onet.pl

Ale chyba nie używacie karty Pawła. On pisze o sowjej. :)

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie) mieszkaniu

pozegnanie z karta DB...