pozew do s膮du - adresat nie miesza

Data: 2011-03-31 13:01:28
Autor: 膮膰臋艂艅贸艣藕偶
pozew do s膮du - adresat nie miesza
Z 艂ezk膮 w oku wspominam, jak pewna s臋dzina grodzka szuka艂a uparcie chyba ze trzy lata mojego adresu poprzez wszystkich 艣wi臋tych ze
skarb贸wk, ZUS-em i us艂ugodawc膮 w艂膮cznie, gdy odm贸wi艂em zap艂aty mandatu i przyj臋cia punkt贸w karnych za parkingow膮 st艂uczk臋 (jak
powszechnie wiadomo w podobnyh sprawyach "to tamten ch.. we mnie wjecha艂" ;))

PS. wychodz膮c z windy na pi臋trze w towarzystwie kobiety (decyduj膮cy moment, bo nie mog艂em z uwagi na kr贸tk膮 parodniow膮 znajomo艣膰
wzbudza膰 podejrze艅 m贸wieniem, 偶e ja to nie ja) nadzia艂em si臋 na dzielnicowego co zaskutkowa艂o dor臋czeniem ;-)

PS 2. dow贸d, 偶e przez laski faceci id膮 z torbami :-))

-- -- -

do usuni臋cia przeszkody w dor臋czeniu nakazu zap艂aty poprzez wskazanie adresu pozwanego X Y, pod kt贸ry mo偶na by by艂o dor臋czy膰
stronie pisma s膮dowe, bowiem odpis nakazu zap艂aty powr贸ci艂 do S膮du z
adnotacj膮 poczty: "Nie dor臋czono z innego powodu-adresat pod tym adresem nie mieszka".

pozew do s膮du - adresat nie miesza