pozew o zapłate, ugoda - co teraz

Data: 2010-10-08 20:34:31
Autor: =Mich=
pozew o zapłate, ugoda - co teraz
Witam
Złożyłem w sądzie pozew o zapłate w trybie uproszczonym. Doszło do rozprawy(?). Po namowie sędziny zgodziłem się na ugodę.
Zgodziłem się poczekać na pieniądze od mojego dłużnika nie naliczając odsetek. Miał zapłacić do 31.07.2010.
Nic z tego - nie zapłacił :(
Wiem, że teraz mogę oddać gościa do komornika, ale czuje się głupek, ponieważ odsetek prawdopodobnie mogę domagać się od 01.08.2010.
Czy skoro mój dłużnik nie wywiązał się z umowy, to ja też mogę sie jakoś niewywiązać i ścignąć go o odsetki od dnia kiedy zaczął zalegać mi z pieniędzmi?

Pozdrawiam

Data: 2010-10-15 20:41:57
Autor: Johnson
pozew o zapłate, ugoda - co teraz
Termin wymagalności masz w ugodzie.
A tylko głupki nie zawierają ugód.

--
@2010 Johnson
Przeciwko nudzie nawet bogowie walczyli daremnie.

pozew o zapłate, ugoda - co teraz