pozna艅 i "obwodnica"

Data: 2012-06-07 21:10:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
pozna艅 i "obwodnica"

U偶ytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jqqfpi$o61$1usenet.news.interia.pl...
Jestem czy b臋dzie to mia艂o wp艂yw na ilo艣膰 kork贸w
na ul. Lechickiej. Czy tranzyt zacznie omija膰 Pozna艅
tymi drogami. W ko艅cu taki by艂 plan, a jak b臋dzie
to zobaczymy.

jeszcze tego nie widzia艂em, bo akurat mam tydzien wolnego i mam na wszystsko wyjebane ;-) ... ale w przysz艂ym tygodniu b臋d臋 sie kr臋ci艂 w rejonie Lechicka-Obornicka.

Dosz艂y mnie s艂uchy, ze ruch na Lechickiej wzr贸s艂, bo Ci jad膮cy z p贸艂nocy w dowolnym kierunku (ale zw艂aszcza na po艂udnie i wsch贸d) zamiast jecha膰 prosto w Niestachowsk膮 i do autostrady wybieraj膮 Lechick膮 na Pniewy i p贸藕niej w Swadzimiu S11 do A2....

Kuba (aka cita)
gg 1461968
Dwa ogony - Irma, Myszka.

A4 B5, FJ1100N
Sprzedam Volvo FL618 z zabudow膮 艣mieciarki 18m3

Data: 2012-06-07 21:33:31
Autor: Kuba \(aka cita\)
pozna艅 i "obwodnica"

U偶ytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:jqquc1$fmp$1inews.gazeta.pl...

[...]

i tak przy okazji - ciekawe na ile wzro艣nie ruch na Szamotulskiej przez Chyby...