poznań - słupsk.

Data: 2010-10-06 16:06:25
Autor: megrims
poznań - słupsk.
Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.

Po drodze między Szczecinkiem a Słupskiem stały
3 śmietniki z czego jeden w kompletnym polu,
gdzie nie było nic oprócz ograniczenia do 70.
No zupełnie nic. Nawet przystanku PKS nie było.

Dodatkowo trzy fotoradary były naładowane.

Generalnie, to masakra. Tym razem się udało
i zdjęcia nie było, chociaż jutro będę wracał :D

IMO to najgorsza trasa w Polsce pod względem ilości
aktywnych kontroli FR. Poza sezonem wakacyjnym
droga ta raczej jest mało uczęszczana - brak
kierowców, którzy by zamrugali długimi.

Jest jeszcze jakaĹ› trasa tak obstawiona FR?

Data: 2010-10-06 17:02:25
Autor: Lewis
poznań - słupsk.
W dniu 2010-10-06 16:06, megrims pisze:
Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.

Jest jeszcze jakaĹ› trasa tak obstawiona FR?

krajowa 8 ;D

--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html

Data: 2010-10-06 17:51:48
Autor: J.F.
poznań - słupsk.
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
W dniu 2010-10-06 16:06, megrims pisze:
Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.
Jest jeszcze jakaĹ› trasa tak obstawiona FR?
krajowa 8 ;D

Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.
No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

J.

Data: 2010-10-06 17:59:05
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
poznań - słupsk.
W dniu 2010-10-06 17:51, J.F. pisze:
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał
W dniu 2010-10-06 16:06, megrims pisze:
Dzisiaj rano jechałem z Poznania do Słupska.
Jest jeszcze jaka¶ trasa tak obstawiona FR?
krajowa 8 ;D

Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.
No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

Jak dostaniesz, to hurtem. I z zaproszeniem na trzy kolejne egzaminy. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-10-06 18:47:36
Autor: Artur Maśląg
poznań - słupsk.
[...]

Muszę zdecydowanie zaprzeczyć i dodać, że 8 jest długa.

No chyba ze maja dlugi czas obrobki danych :-)

Być może - zdjęcie z grudnia przyszło w marcu.

Data: 2010-10-06 22:37:06
Autor: megrims
poznań - słupsk.
W dniu 2010-10-06 18:47, Artur Maśląg pisze:
[...]

U nas w firmie rekord. Z Białego Boru przyszło w tydzień,
a auto w leasingu :D

Data: 2010-10-12 07:56:05
Autor: J.F.
poznań - słupsk.
On Wed, 06 Oct 2010 18:47:36 +0200,  Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2010-10-06 17:51, J.F. pisze:
Jest jeszcze jaka¶ trasa tak obstawiona FR? krajowa 8 ;D
Bynajmniej. tam tylko slupkow duzo, a aktywnego zadnego.

Muszę zdecydowanie zaprzeczyć i dodać, że 8 jest długa.

To moze gdzies miedzy Litwa a Warszawa stawiaja te FR, bo drugi koniec
jezdze czesciej :-)