poznac

Data: 2011-06-20 11:49:34
Autor: magdalenkakrk90
poznac
witajcie ejstem z krakowa;p
chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a motocyklisci sa super:)

--
Wysłano z czytnika ¦cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2011-06-20 11:51:08
Autor: AZ
poznac
On 2011-06-20, magdalenkakrk90 <pucha13@_NOSPAM_interia.pl> wrote:
witajcie ejstem z krakowa;p
chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a motocyklisci sa super:)

Amil? Newrom?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-06-20 13:53:01
Autor: Roman Niewiarowski
poznac
On 2011-06-20, magdalenkakrk90<pucha13@_NOSPAM_interia.pl>  wrote:
witajcie ejstem z krakowa;p
chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie
podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a
motocyklisci sa super:)

http://pmk-krakow.org

Amil? Newrom?

Przeciez Magda napisala ze fajnego, tak ?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania
RD07 - doĹĽywocie.

Data: 2011-06-20 14:00:52
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
poznac
AZ napisał(a):
Amil?

Ze mnia kawal chama, poza tym mam juz psa.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-20 16:21:42
Autor: marider
poznac
AZ napisał(a):
Amil?

Ze mnia kawal chama, poza tym mam juz psa.

http://demotywatory.pl/97475/Kolacja-kwiaty-prezenty

Pies nie przeszkadza, chyba ;)

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-06-20 13:53:41
Autor: Grzybol
poznac
Użytkownik "magdalenkakrk90" <pucha13@_NOSPAM_interia.pl> napisał w
wiadomo¶ci news:8b0adb7fe0887719d3238a82727888b6$1grupy.scigacz.pl...
witajcie ejstem z krakowa;p
chciala bym poznac jakiegos fajnego motocykliste poniewaz strasznie podbaja mi sie motory i jazda na nich sama nie mam takiego pojkjazdu a motocyklisci sa super:)

Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy przyjad± nawet z Poznania. Może zlot jaki¶ u Ciebie sie zrobi...

--
Grzybol

Data: 2011-06-20 13:59:14
Autor: morghul
poznac
Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy przyjad± nawet z Poznania. Może zlot jaki¶ u Ciebie sie zrobi...

-- Grzybol

Raczej nalot ;)
Ale pomysł dobry, trzeba bo do faqa dopisać. Ogłoszenia matrymonialne tylko ze zdjęciem.
--

morghul

Data: 2011-06-20 14:55:37
Autor: Wojtek Sobociński
poznac
W dniu 2011-06-20 13:59, morghul pisze:
[...]

Słusznie :)

--
Wojtek Sobociński
XTZ '91, stara ale jara

Data: 2011-06-21 00:46:25
Autor: J_K_K
poznac
Użytkownik "Wojtek Sobociński" <sobos6@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itng0c$9th$1inews.gazeta.pl...
Ale pomysł dobry, trzeba bo do faqa dopisać. Ogłoszenia
matrymonialne tylko ze zdjęciem.

Słusznie :)

W swim suit ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2011-06-21 01:02:22
Autor: amos
poznac
On 20 Cze, 13:53, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Wrzuć tu fotkę, najlepiej nago. Jak się nadasz to chłopy przyjad± nawet z
Poznania. Może zlot jaki¶ u Ciebie sie zrobi...

Zapytam bardziej doswiadczonych jak to sie dzieje, ze takie propozycje
koncza sie zwykle na jednym poscie?

Po calkiem konkretnej, rzeczowej i do tego dowcipnej odpowiedzi
zainteresowana w mgnieniu oka znika z forum.
Nawet nie mozna sobie inteligentnie pokonwersowac...

Zawsze myslalem, ze precle maja w sobie ten przyciagajacy magnetyzm.
Wzmocniony "scigaczem" nie powinien pozostawic zadnej kobiety
obojetna. Wyglada jednak, ze to dziala w zla strone.
--
amos

Data: 2011-06-21 10:39:28
Autor: ursynek
poznac
W dniu 2011-06-21 10:02, amos pisze:
[...]

Bardziej do¶wiadczony pewnie nie jestem, ale może po prostu to nie była kobieta :)

Pozdrawam
    ursyn

Data: 2011-06-21 10:12:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
poznac
magdalenkakrk90 napisał(a):
witajcie ejstem z krakowa;p

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-21 01:31:53
Autor: Kefir
poznac
On Jun 21, 10:12 am, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
magdalenkakrk90 napisał(a):

> witajcie ejstem z krakowa;p

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami
rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

Dodatki tez jej rozjechal? Potworne!

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & czykozy

Data: 2011-06-21 10:14:20
Autor: Roman Niewiarowski
poznac

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami
rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

Juz zes ja zaprosil nad Wisle, donieżuanie?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania