poznac

Data: 2011-06-21 10:12:20
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
poznac
magdalenkakrk90 napisał(a):
witajcie ejstem z krakowa;p

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-06-21 01:31:53
Autor: Kefir
poznac
On Jun 21, 10:12 am, Kamil Nowak 'Amil' <tu_n...@riders.pl> wrote:
magdalenkakrk90 napisał(a):

> witajcie ejstem z krakowa;p

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami
rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

Dodatki tez jej rozjechal? Potworne!

--
Pozdrawiam, Artur vel Kefir & czykozy

Data: 2011-06-21 10:14:20
Autor: Roman Niewiarowski
poznac

Ej chlopaki, to sciema, to ta babcia co ja marider z dodatkami
rozjechal. W nicku ma nawet wiek wpisany.

Juz zes ja zaprosil nad Wisle, donieżuanie?

pozdr
newrom
--
Estrella - do sprzedania