pozostałe środki

Data: 2011-01-05 11:27:30
Autor: mz
pozostałe środki
Witam
Posiadam telefon Nokie 7230. Telefon jest od niedawna w Erze Mix. Nie znalazłem nigdzie w ustawieniach aby pokazywał mi ile mam jeszcze środków (złotówek) na koncie. Wiem, że isntnieje kod Ery, którym można sprawdzić stan konta. Ja chciałbym jednak aby ta informacja stale była wyświetlana na moim ekranie.
Czy istnjeje jakis program w Javie, który by to obliczał ?
Pozdrawiam
A może da się jednak to jakoś ustawić w tym telefonie. ?

Pozdrawiam

pozostałe środki