pozostali to NIEWOLNICY.

Data: 2016-05-03 12:02:04
Autor: Celkoton
pozostali to NIEWOLNICY.
Użytkownik "andrzej d*" <bzdigniewjan@gmail.com> napisał w wiadomości

 Kaczyński
który go czyni niezniszczalnym naczelnikiem urodzonym
do roli przywódczej.
Czy się to wam podoba czy nie, Polska całymi latami na
takiego naczelnika czekała.

Niemcy też czekali całymi latami na Adolfa Hitlera i doczekali się.
Hitler był niezniszczalny, jego tysiącloetnia Rzesza razem
z Uebermensch (nadludzie) tez byli niezniszczalni.

Wódz zawsze jest wodzem. Nie ma znaczenia czy to było 100 lat wcześniej,
czy 100 lat później.
Wódz jest dobry dla przydupasów, pozostali to NIEWOLNICY.

Data: 2016-05-03 03:34:09
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 12:02:24 UTC+2 schrieb Celkoton:
> [...]

czy 100 lat później.
Wódz jest dobry dla przydupasów, pozostali to NIEWOLNICY.

Dodac nalezy, ze Adolfa tez wybral suweren, czyli wyborcy. Nie zdobyl on wladzy na drodze puczu jak inni koledzy dyktatorzy. W tym wypadku suweren (troche ironicznie) rzeczywiscie czekal na takiego naczelnika (nie rozumiem dlaczego podtrzymuje sie kult Pilsudskiego, goscia, ktory moze pasowal do tamtych czasow, ale prawem i demokracja gardzil?). Mowi sie czesto, ze narod ma rzad, na ktory zasluzyl. A Andrzej Stasiuk powiedzial ostatnio, ze Polacy sa tacy jak Kaczynski: mali, msciwi i bez horyzontow.
A wiec Polakow portret wlasny!

Data: 2016-05-03 03:43:20
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
pozostali to NIEWOLNICY.
użytkownik andrzej d* napisał:

Dodac nalezy, ze Adolfa tez wybral suweren, czyli wyborcy.

A kto wybrał królową brytyjska co co tydzień
premier UK u niej się melduje? Czy to oznacza że
królowa rządzi z tylnego siedzenia?

http://www.dziennikpolski24.pl/aktualnosci/a/zetna-do-minimum-esbeckie-emerytury,9487223/

Data: 2016-05-03 05:14:11
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 12:43:21 UTC+2 schrieb koszmar z ulicy czerskiej:
> [...]

A kto wybrał królową brytyjska co co tydzień
premier UK u niej się melduje? Czy to oznacza że

Czlowieku, europejscy monarchowie moca prawa sa dekoracja panstw, a wiec pozuja do portretow banknotow, znaczkow i suwenirow oraz robia za atrakcje turystyczne. Jak cos oficjalnie gadaja, to napisze im to premier. To sie nazywa monarchia konstytucyjna. Nawet w odleglej Tajlandii tak jest. Jak bylem przed dwoma laty, to wojskowi pogonili rzad i opozycje, w telewizorach puszczali patriotyczne piesni, ale bili i bija poklony przed monarcha, ktory zdobi pieniadze, znaczki, mury i drogi. A jak sobie zrobisz z niego posmiechujki to cie wsadza na lata do tiurmy i naucza tajskiej demokracji. ;-)

Data: 2016-05-03 05:35:42
Autor: koszmar z ulicy czerskiej
pozostali to NIEWOLNICY.
użytkownik andrzej d* napisał:

Czlowieku, europejscy monarchowie moca prawa sa dekoracja panstw

Właśnie chyba nie tak do końca z ta królową UK i nie tylko.

Skoro spotkania królowa-cameron są niejawne,
coś ciężko dać wiarę w to co piszesz. Co do reszty
tych królów nie wszystkich zresztą, masz pewnie rację.
Ja jednak nie pytałem o króla tajlandji tylko UK.

http://www.polskatimes.pl/artykul/1067248,jak-krolowa-elzbieta-ii-po-cichu-bawi-sie-w-polityke,id,t.html

Data: 2016-05-04 05:02:40
Autor: andrzej d*
pozostali to NIEWOLNICY.
Am Dienstag, 3. Mai 2016 14:35:42 UTC+2 schrieb koszmar z ulicy czerskiej:
> [...]

tych królów nie wszystkich zresztą, masz pewnie rację.
Ja jednak nie pytałem o króla tajlandji tylko UK.

Tak mi sie zjechalo na ta Tajlandie, bo to tez monarchia i tez ponoc konstytucyjna. Co do EII i Camerona to chyba oni nie maja zwyczaju duzo opowiadac publicznosci. Moze gadaja o pogodzie i dupie Maryni? Pamietam ze czasem z konsternacja, ale powsciagliwie reagowali na wyskoki rodziny krolewskiej i dziwne wypowiedzi starego Filipa. W UK szybko zauwazasz, ze kontynent to kontynent, a wyspy to wyspy z inna mentalnoscia i zwyczajami.
Nie do pomyslenia jest to co przed wielu laty robil np. Walesa. Codziennie w radio (wtedy do mnie docieralo bodajze z Raszyna) gadal o pogodzie, astronomii, wedkarstwie, sporcie itp. W Niemczech tez politycy sa od waznych spraw, a nie komentowania kazdej kraksy, powodzi, pogody, filmow, kazan, cen, komiksow itd.

Data: 2016-05-03 12:09:28
Autor: the_foe
pozostali to NIEWOLNICY.
W dniu 2016-05-03 o 12:02, Celkoton pisze:
[...]

Adolf nie był tak oderwany od rzeczywistości jak nasz Kaczafi. Jednak w 1933 Niemcy były 3. potęgą gospodarczą świata i liderem technologii.

--
@foe_pl

pozostali to NIEWOLNICY.