pozowanie za foto - gdzie szukac?

Data: 2009-05-28 16:04:56
Autor: bofh@nano.pl
pozowanie za foto - gdzie szukac?
Witam,

znacie dobre forum gdzie można wyszukać modelki chętne do pozowania za foto? Mog± być pocz±tkuj±ce zupełnie. Chodzi o Warszawę i okolice.

wer

Data: 2009-05-28 18:49:39
Autor: Paweł W.
bofh@nano.pl pisze:
Witam,

znacie dobre forum gdzie można wyszukać modelki chętne do pozowania za foto? Mog± być pocz±tkuj±ce zupełnie. Chodzi o Warszawę i okolice.

A pocz±tkuj±cy modele? Cóż za seksizm i dyskryminacja!

(Ż±dam zrównania gaży modelek i modeli !!! Kobiety do wojska, mężczyĽni do żłobków i przedszkoli !!! Jak równouprawnienie, to równouprawnienie!) ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obraż±, to pokazuj± innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2009-05-28 21:31:20
Autor: Marek Dyjor
"Paweł W." wrote:
bofh@nano.pl pisze:
[...]

jak jeste¶ facetem co chce pozować to pozostaj± ci chyba jakie¶ portale dla gejów :)

Data: 2009-05-28 21:56:00
Autor: Paweł W.
Marek Dyjor pisze:

jak jeste¶ facetem co chce pozować to pozostaj± ci chyba jakie¶ portale dla gejów :)
:P

No wła¶nie to się nazywa dyskryminacja ! ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

Data: 2009-05-29 06:46:17
Autor: H5N1
pozowanie za foto - gdzie szukac?
Dnia Thu, 28 May 2009 21:56:00 +0100, Paweł W. raczył(a) był(a) napisać:

Marek Dyjor pisze:

jak jesteś facetem co chce pozować to pozostają ci chyba jakieś portale
dla gejĂłw :)
:P

No właśnie to się nazywa dyskryminacja ! ;)
Dokładnie. Więcej kobiet w portalach dla gejów!

Data: 2009-05-29 09:31:18
Autor: Paweł W.

Marek Dyjor pisze:

[...]

Więcej nagich mężczyzn w Playboyu! ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

--
"A niektóre dzieci, jak się obrażą, to pokazują innym język. Ja też pokazuję, ale ja wtedy mam rację". - Kasia, 4 lata,Newsweek Polska.

Data: 2009-05-29 11:40:57
Autor: H5N1
pozowanie za foto - gdzie szukac?
Dnia Fri, 29 May 2009 09:31:18 +0100, Paweł W. raczył(a) był(a) napisać:

No właśnie to się nazywa dyskryminacja ! ;)
Dokładnie. Więcej kobiet w portalach dla gejów!

Więcej nagich mężczyzn w Playboyu! ;)

To chyba Benny Hill kiedyś się żalił w sprawie równouprawnienia, że na rynku jest kilkakrotnie więcej czasopism dla kobiet niż dla mężczyzn, a jak już się znajdzie czasopismo dla mężczyzn, to i tak są w nim zdjęcia kobiet. :)

Data: 2009-05-29 12:44:22
Autor: Paweł W.
H5N1 pisze:

[...]

A to zgoda. Wydawcy traktują nas jak prymitywów. "Czasopisma dla mężczyzn" to tylko gołe dupy. A czasopisma techniczne, głównie kupowane przez mężczyzn, to w dziale hobby. ;)

Pozdrawiam,
Paweł W.

Data: 2009-05-29 14:09:31
Autor: bofh@nano.pl
Paweł W. napisał(a):
H5N1 pisze:

[...]

Hmmm, tylko gołe dupy? Inne częsci ciała nie są gołe?

wer

Data: 2009-05-28 19:44:43
Autor: awygo
pozowanie za foto - gdzie szukac?

Użytkownik <bofh@nano.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gvlsh3$vg6$1node1.news.atman.pl...
Witam,

znacie dobre forum gdzie można wyszukać modelki chętne do pozowania za foto? Mog± być pocz±tkuj±ce zupełnie. Chodzi o Warszawę i okolice.

Może Krystyna Sienkiewicz?
Nieeee, sama ¶piewała: "taka głupia to ja już nie jestem. Trochę głupia, ale taka to już nie" ;-)

Data: 2009-05-28 20:43:16
Autor: slownie

http://maxmodels.pl/

Data: 2009-05-29 08:41:56
Autor: Kokos
[...]

poszukaj na grono.net w gronach tematycznych (fotografia mody), tam znajdziesz tkaie modelki które chętnie za zdjęcia to zrobi±:)

Data: 2009-05-29 16:37:33
Autor: Marek Dyjor
Kokos wrote:
[...]

on chce im tylko zdjecia robić :)

swoj± droga to naprawdę przeraża mnie gdy kto¶ maj±cy komputer musie sie pytac o takie proste sprawy.

pozowanie za foto - gdzie szukac?