pozwany o utrate wartosci

Data: 2010-01-06 21:52:05
Autor: Jurand
pozwany o utrate wartosci

Użytkownik "jan waza dzban" <janw191@gmail.com> napisał w wiadomości news:7583e165-5d1f-4148-9f7f-e81bef48f9e4h9g2000yqa.googlegroups.com...
Sytuacja - zmieniam pas (w prawą stronę) a w tym samym czasie ktoś
zmienia w lewą. W efekcie mojej nieuwagi dochodzi do kolizji w skutek
której stłuczone zostały oba samochody - mój i poszkodowanej.
Spisane zostało oświadczenie, w którym bezposrnie przyznaje się do
winy.
Poszkodowana zgłasza sprawę do mojego zakładu ubezpieczeń celem
likwidacji szkody.

Następnego dnia - dzwoni do mnie i informuje, że w nawiązaniu do faktu
iż jej pojazd ma 4 miesiące - albo się dogadamy - albo drogą sądowną
będzie chciała _z mojej kiszeni_ uzyskać pieniądze które jak sądzi są
jej należne za utratę wartości pojazdu spowodowaną wypadkiem/stłuczką.
Informuję Panią, że roszczenia względem technologii naprawy itp.
powinny być kierowane do mojego ubezpieczyciela, ale Pani z zawodu
jest adwokatem i jest przekonanana w rozmowie telefonicznej o
słuszności jej pozwu.

Moje pytanie - co z tym fantem zrobić.

Uprzejmie Panią poinformować, że z wszelkiego rodzaju roszczeniami finansowe może zwracać się do zakładu ubezpieczeń, w którym wykupiłeś polisę obejmującą WSZELKIE następstwa wypadków komunikacyjnych. Jeśli natomiast będzie od Ciebie domagać się nadal jakichś pieniędzy, pójdziesz na Policję z informacją, że chce od Ciebie wyłudzić pieniądze.

Jurand.

pozwany o utrate wartosci