pożyczka od rodziny

Data: 2012-02-17 12:48:41
Autor: Przemek
pożyczka od rodziny

Użytkownik "Kicer" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jhjef1$pd3$1kushnir.sileman...
Witam

chcialbym pożyczyć większą kwotę od osoby z poza mojej najbliższej rodziny
(siostra matki).

Czy poza złożeniem do US deklaracji PCC-1 (jeśli dobrze rozumiem), muszę
dopełnić jeszcze jakichś obowiązków? Głównie mam tu na myśli umowę - czy
takowa musi istnieć (w formie papierowej) i czy ma ona zdefiniowaną budowę?

pozdrawiam

ps pozwoliłem sobie na crosspost, bo nie wiem gdzie bardziej moje pytanie
pasuje. Followup na pl.soc.prawo

-- Michał Walenciak
gmail.com kicer86
http://kicer.sileman.net.pl
gg: 3729519

Nie wiem jaka to kwota ale jakąś część tej sumy ciotka może ci podarować (limit kwoty gdzies w necie znajdziesz bo zalezy od kategorii pokrewienstwa- mozna raz na 5 lat zdaje mi się) a zmniejszy ci to kwotę od ktorej bedziesz placic PCC- ale jesli mowimy o sumach wiekszych niz 100 tys to moim zdaniem bawienie sie w darowizne to szkoda zachodu. Pomysl podalem tylko celem rozwazenia przez ciebie.

pożyczka od rodziny