pozyczka zmarłego małżónka a 41 par 2 krio

Data: 2010-04-15 17:32:37
Autor: Robert Tomasik
pozyczka zmarłego małżónka a 41 par 2 krio

Zasadniczo długi się dziedziczy w analogiczny sposób, co aktywa. Czyli jeśli w artość aktywów jest wyższa od długów, to sensowniej będzie przyjąć i spłacić dług. Po śmierci kredytobiorcy ustalanie, czy sfałszowano podpis czy nie ma niewielki sens. Zgoda lub jej brak co nawyżej będzie miała wpływ na sposób podziału długu pomiędzy spadkobiercami, czyli żoną i dziećmi. Tak, czy siak ktoś dług spłacić będzie musiał.

Data: 2010-04-15 17:39:42
Autor: lukeskyobi
[...]

Dziękuję, w błąd wprowadziłem się po lekturze
http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/335101,bank_wyegzekwuje_splate_kredytu_od_malzonka.html
a dodam, że przeczytałem tylko 1 stronę :))

--

pozyczka zmarłego małżónka a 41 par 2 krio