pozyczylem - nie znam adresu.

Data: 2014-08-04 11:26:38
Autor: kogutek444
pozyczylem - nie znam adresu.
W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 19:51:21 UTC+2 użytkownik abn...@googlemail.com napisał:
znajomy wpierdolil sie na zolty karmik moim autem.

co zrobic jak znam tylko jego imie i nazwisko i date urodzenia?

jest to znajomosc z pracy za granica. byl jeden dzien i pojechal.

wiecej danych nie znam.

kontaktu brak narazie. moze sie wakacjuje.

thx za pomoc

Płaczesz i płacisz. Zachow8ujesz dokumenty i zwracasz się do znajomego z refundację.

Data: 2014-08-04 19:58:56
Autor: Budzik
pozyczylem - nie znam adresu.
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

[...]

Bo?

Data: 2014-08-04 13:07:02
Autor: kogutek444
pozyczylem - nie znam adresu.
W dniu poniedziałek, 4 sierpnia 2014 21:58:56 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
Uďż˝ytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> z refundacjďż˝. > Bo?

Może nie zwrócić się z prośbą o refundacje, przymusu nie ma.

Data: 2014-08-04 21:59:57
Autor: Budzik
pozyczylem - nie znam adresu.
Użytkownik  kogutek444@gmail.com ...

> znajomego > z refundacjďż˝. Bo?

Może nie zwrócić się z prośbą o refundacje, przymusu nie ma.

Uszczegóławiając, skoro wcześniej nie zrozumiałes, dlaczego miałby zapłacic za przewinienie ktore popełnił ktoś inny?

Data: 2014-08-04 22:06:40
Autor: tᴏ
pozyczylem - nie znam adresu.
Budzik wrote:

Uszczegóławiając, skoro wcześniej nie zrozumiałes, dlaczego miałby
zapłacic za przewinienie ktore popełnił ktoś inny?

Nie widzisz z kim rozmawiasz? :)

--
ssᴉʅq sᴉ ǝɔuɐɹouɓᴉ

Data: 2014-08-05 01:25:07
Autor: PlaMa
pozyczylem - nie znam adresu.
W dniu 2014-08-05 00:06, tᴏ pisze:

Uszczegóławiając, skoro wcześniej nie zrozumiałes, dlaczego miałby
zapłacic za przewinienie ktore popełnił ktoś inny?
Nie widzisz z kim rozmawiasz? :)

mniejsza z tym... czy musi tego niedoroba cytować z jego patologicznym
podejściem do netykiety?

Data: 2014-08-05 08:57:44
Autor: Budzik
pozyczylem - nie znam adresu.
Użytkownik PlaMa mariush.p-usunto@wp.pl ...

[...]

Czasami staram się chama troche poprawić, zeby było czytelniej ale nie zawsze mam siłę - przepraszam.

I przepraszam za chama, ale takie lekkie podejscie do srania innym na usenecie moze miec chyba tylko...

Data: 2014-08-05 08:57:46
Autor: Budzik
pozyczylem - nie znam adresu.
Użytkownik  tá´? ...

Uszczegóławiając, skoro wcześniej nie zrozumiałes, dlaczego miałby
zapłacic za przewinienie ktore popełnił ktoś inny?

Nie widzisz z kim rozmawiasz? :)

Jestem wyrozumiały!

pozyczylem - nie znam adresu.