pozytywnie ING

Data: 2009-10-08 07:31:33
Autor: Mithos
pozytywnie ING
JerzyR pisze:
W końcu muszę coś pozytywnego napisać o ING...
Byłem wczoraj zamknąć konto ING Direct , karte Maestro i kartę kredytową Mastercard. Wszystko odbyło się bardzo sprawnie w oddziale. Otrzymałem kopie 2 dokumentów i zwrot salda konta w gotówce (kilka zł) - wszytko bez 30 dniowego okresu wypowiedzenie w trybie natychmiastowym pomimo, że spodzieałem się okresu wypowiedzenia (zgodnie z regulaminem ING)

Żebyś się nie zdziwił. Ja składałem wypowiedzenie KK w ING. Pomimo pisemnego wypowiedzenia złożonego w placówce banku, a w zasadzie to wydrukowanego (i podpisanego) przez pracownika (wydruk z systemu) przyjmującego dyspozycję okazało się, że karta nie została zamknięta. "Ktoś" w systemie nie dopilnował i karta nie została nawet zastrzeżona, po prostu zaznaczono aby nie była odnawiana na kolejny okres. Oczywiście dostęp przez www straciłem i byłem przekonany, że karty już nie ma. Dowiedziałem się o tym przypadkiem...

--
Mithos

Data: 2009-10-08 08:56:11
Autor: Pete
pozytywnie ING
W dniu 08.10.09 07:31, Mithos pisze:
JerzyR pisze:
[...]

:)
Mi zamknęli z kolei nie kartę, którą im przyniosłem w łapkach, ale kartę dużo wcześniej zamkniętą.
Po pół roku pojawił się monit o braku spłaty kwoty minimalnej (opłata roczna za kartę) + opłata za monit. :D

Dobrze, że trzymałem wszystkie potwierdzenia.

--
Pete

pozytywnie ING