pozytywnie ING

Data: 2009-10-10 18:37:17
Autor: Tomasz Opalski
pozytywnie ING
JerzyR <jerzyjb@data.pl> napisał(a): [...]
Wszystko odbyło się bardzo sprawnie w oddziale.
[...]

Zestawienie terminów ING i sprawnie trochę razi :^) Może tylko pozbywanie się klientów mają tak dopracowane?
Jak jakiś czas temu poprosiłem o zwiększenie limitu KK, to wniosek ze wszystkimi danymi wypisywałem od zera jak bym był pierwszy raz w tym banku &#8211; adres, zdolność kredytowa  etc. Oczywiście wszystko rączką i długopisem. Po co? Bo przecież w międzyczasie coś się mogło zmienić, a poza tym mają tylko ten jeden formularz. Ta sama operacja w Lukasie &#8211; przebicie kwoty limitu w systemie, wydruk , podpis i do domu. --

pozytywnie ING