[US] ppc-3 - platnosc przelewem ?

Data: 2010-11-22 07:59:02
Autor: Bucz
[US] ppc-3 - platnosc przelewem ?
jestem za granica i musze zalatwic "zdalnie" podatek od kupna pojazdu PPC-3
czy mozna go zaplacic przelewem gdy konto z ktorego robimy przelew nie jest wlasnoscia osoby ktora kupila pojazd - niby oczywiste ze tak ale czy US blednie tego nie zaksieguje?
jak odpowiednio sformułować tytul przelew?
ppc-3 wypelnilem, podpisalem i wrzucilem w koperte
czy mam jeszcze cos dorzucic do listu oprocz ppc-3 - potwierdzenie wplaty,  jakies ksero dowodu  itp. ?

--
Bucz

[US] ppc-3 - platnosc przelewem ?