Data: 2010-01-11 19:30:41 | |
Autor: Nex@pl | |
praca alternatora | |
Raczej normalny, po uruchomieniu uzupełniany jest zapas mocy w akumulatorze, co za tym idzie spada napięcie ładowania, jeżeli do tak dużego poziomu to albo akumulator jest już słaby, albo coś z regulatorem. Wszystko też zależy od sposobu eksploatacji, ale to tylko moje zdanie.
|
|
Data: 2010-01-12 00:04:14 | |
Autor: kogutek | |
praca alternatora | |
Raczej normalny, po uruchomieniu uzupełniany jest zapas mocy w akumulatorze, co za tym idzie spada napięcie ładowania, jeżeli do tak dużego poziomu to albo akumulator jest już słaby, albo coś z regulatorem. Wszystko też zależy od sposobu eksploatacji, ale to tylko moje zdanie.A mógłbyś policzyć i przedstawić wynik ile amperogodzin ubywa przy odpalaniu silnika. Możesz przyjąć że czas odpalenia 2 sekundy w czasie których pobór prądu wynosi 150A. Om słabszy akumulator tym szybciej rośnie na nim napięcie. Przy alternatorze w granicach 750W potrzebny jest akumulator z łodzi podwodnej żeby na nim wolno rosło napięcie. Nie wiesz nie pisz, czekaj na prawidłową odpowiedź. -- |
|
Data: 2010-01-12 10:04:47 | |
Autor: Nex@pl | |
praca alternatora | |
Pierwsze primo pisząc słaby miałem na myśli niedoładowany. Nie zużyty. Druga sprawa nie wiadomo ile akumulator miał przed odpaleniem, w przypadku gdy coś podkrada prąd moim zdaniem jest możliwa. Fakt faktem, przespałem informację, że to diesel, zresztą już się wyjaśniło.
|
|
Data: 2010-01-12 02:20:49 | |
Autor: KA-RAM-BA | |
praca alternatora | |
On 12 Sty, 10:04, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Pierwsze primo pisząc słaby miałem na myśli niedoładowany. Nie zużyty. Sprawdziłem jeszcze na dwóch silnikach diesla (samochody moich kolegów) . Nie mają takiego objawu jak ja. Poprawne ładowanie mają od samego poczatku, jak tylko uruchomią silnik. i to na wolnych obrotach. KA-RAM-BA |
|
Data: 2010-01-12 13:08:55 | |
Autor: Nex@pl | |
praca alternatora | |
KA-RAM-BA pisze:
Wszystko się zgadza, ale jak mi spaliła się antena automatyczna (o czym dowiedziałem się po wymianie akumulatora.. :) zawiesiły sie szczotki i się stopił silnik) to miałem podobny objaw, przy czym po prostu akumulator był rozładowywany przez noc prądem 1A. Stąd jeżeli napięcie ładowania jest wysokie od samego początku, oznacza to nic więcej jak to, że instalacja jest sprawna, a akumulator naładowany :) |
|
Data: 2010-01-12 13:15:33 | |
Autor: Karolek | |
praca alternatora | |
KA-RAM-BA pisze:
On 12 Sty, 10:04, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote: Inne silniki moga miec zupelnie inne sterowanie swiecami. Nie szukaj dziury w calym. -- Karolek |