Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   praca alternatora

praca alternatora

Data: 2010-01-11 19:30:41
Autor: Nex@pl
praca alternatora
Raczej normalny, po uruchomieniu uzupełniany jest zapas mocy w akumulatorze, co za tym idzie spada napięcie ładowania, jeżeli do tak dużego poziomu to albo akumulator jest już słaby, albo coś z regulatorem. Wszystko też zależy od sposobu eksploatacji, ale to tylko moje zdanie.

Data: 2010-01-12 00:04:14
Autor: kogutek
praca alternatora
Raczej normalny, po uruchomieniu uzupełniany jest zapas mocy w akumulatorze, co za tym idzie spada napięcie ładowania, jeżeli do tak dużego poziomu to albo akumulator jest już słaby, albo coś z regulatorem. Wszystko też zależy od sposobu eksploatacji, ale to tylko moje zdanie.
A mógłbyś policzyć i przedstawić wynik ile amperogodzin ubywa przy odpalaniu
silnika. Możesz przyjąć że czas odpalenia 2 sekundy w czasie których pobór prądu
wynosi 150A. Om słabszy akumulator tym szybciej rośnie na nim napięcie. Przy
alternatorze w granicach 750W potrzebny jest akumulator z łodzi podwodnej żeby
na nim wolno rosło napięcie. Nie wiesz nie pisz, czekaj na prawidłową odpowiedź.  --


Data: 2010-01-12 10:04:47
Autor: Nex@pl
praca alternatora
Pierwsze primo pisząc słaby miałem na myśli niedoładowany. Nie zużyty. Druga sprawa nie wiadomo ile akumulator miał przed odpaleniem, w przypadku gdy coś podkrada prąd moim zdaniem jest możliwa. Fakt faktem, przespałem informację, że to diesel, zresztą już się wyjaśniło.

Data: 2010-01-12 02:20:49
Autor: KA-RAM-BA
praca alternatora
On 12 Sty, 10:04, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Pierwsze primo pisząc słaby miałem na myśli niedoładowany. Nie zużyty.
Druga sprawa nie wiadomo ile akumulator miał przed odpaleniem, w
przypadku gdy coś podkrada prąd moim zdaniem jest możliwa. Fakt faktem,
przespałem informację, że to diesel, zresztą już się wyjaśniło.

Sprawdziłem jeszcze na dwóch silnikach diesla (samochody moich
kolegów) .
Nie mają takiego objawu jak ja. Poprawne ładowanie mają od samego
poczatku, jak tylko uruchomią silnik. i to na wolnych obrotach.

KA-RAM-BA

Data: 2010-01-12 13:08:55
Autor: Nex@pl
praca alternatora
KA-RAM-BA pisze:

Sprawdziłem jeszcze na dwóch silnikach diesla (samochody moich
kolegów) .
Nie mają takiego objawu jak ja. Poprawne ładowanie mają od samego
poczatku, jak tylko uruchomią silnik. i to na wolnych obrotach.

KA-RAM-BA

Wszystko się zgadza, ale jak mi spaliła się antena automatyczna (o czym dowiedziałem się po wymianie akumulatora.. :) zawiesiły sie szczotki i się stopił silnik) to miałem podobny objaw, przy czym po prostu akumulator był rozładowywany przez noc prądem 1A.

Stąd jeżeli napięcie ładowania jest wysokie od samego początku, oznacza to nic więcej jak to, że instalacja jest sprawna, a akumulator naładowany :)

Data: 2010-01-12 13:15:33
Autor: Karolek
praca alternatora
KA-RAM-BA pisze:
On 12 Sty, 10:04, "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote:
Pierwsze primo pisząc słaby miałem na myśli niedoładowany. Nie zużyty.
Druga sprawa nie wiadomo ile akumulator miał przed odpaleniem, w
przypadku gdy coś podkrada prąd moim zdaniem jest możliwa. Fakt faktem,
przespałem informację, że to diesel, zresztą już się wyjaśniło.

Sprawdziłem jeszcze na dwóch silnikach diesla (samochody moich
kolegów) .
Nie mają takiego objawu jak ja. Poprawne ładowanie mają od samego
poczatku, jak tylko uruchomią silnik. i to na wolnych obrotach.

Inne silniki moga miec zupelnie inne sterowanie swiecami.
Nie szukaj dziury w calym.


--
Karolek

praca alternatora

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona