praca ludzie pieniadze

Data: 2009-05-05 23:57:59
Autor: marcin
praca ludzie pieniadze
mam nietypowy problem - chcialbym zlecic usluge znalezienia pracy - zlecaja
pracodawcy znalezienie pracownika wiec i w 2 strone rowniez mozna ..... no
wlasnie czy mozna i w jakiej formie zeby prawnie z obowiazujacymi przepisami
bylo zgodne bo za umieszczenie ogloszenia na forum jak ponizej zostalem
posadzony o wspieranie korupcji itp. - czy slusznie?

czy takie ogloszenie jest zgodne z prawem i czy tez nalezalo by cos zmienic?
jaka forma rozliczenia - umowa zlecenie? umowa o dzielo? inna?

ogloszenie zamieszczone przezemnie mialo nastepujaca tresc

***zaplace 5 tys. za interesujaca prace***

zaplace do 5 tys zl* za prace w stabilnej i dobrze zarzadzanej firmie na
terenie trojmiasta - interesuje mnie praca (etat) w dziale finansowym -
analiza, controlling, ewetnualnie audyt lub dzial sprzedazy analiza,
planowanie..... ksiegowosc i podatki juz nie

handel i akwizycja lub inne zblizone formy dzialalnosci wykluczone
odpowiem na kazde powazne i przemyslane propozycje

krotko o mnie - mezczyzna, 30 lat, wyksztalcenie wyzsze, 6 lat doswiadczenia
zawodowego na podobnych stanowiskach jak ww. w rozpoznawalnych firmach na
rynku (korporacje)

*do negocjacji --

praca ludzie pieniadze